Hörlurar för löpning

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Dec 2002

Hörlurar för löpning

Någon som har några tips på bra hörlurar för löpning?
Största problemet med min Klipsch S4 är att dom trillar ut efter ett tag.
Har funderat på Sennheiser Momentum On-Ear, någon som har några erfarenheter av dessa, komfort och hur isolerande är det?

Andra rekommendationer mottages också tacksamt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012

Aldrig förstått tjusningen med hörlurskåpor och träning. I min värld går det inte ihop. Gymmar/löper alltid med in-ear och det funkar utmärkt. Har inte nån koll på dagens modeller men jag har kört med ett par http://m.prisjakt.nu/product/1477440 i ca 2 år och är väldigt nöjd.

|Corsair Carbide 500R|ASRock Z68 EXTREME3 GEN 3|Sapphire Radeon R9 390 Nitro 8GB|CPU Core i5 2500K 4.5ghz|Cooler Master Hyper 212 Evo|Corsair 16GB DDR3 1600MHz Vengeance|SSD 128GB Samsung SATA 2.5'', 830-Series|Seagate Barracuda 7200rpm 2TB|Corsair TX 850W V2 /80+ Bronze|Asus VG248QE 144hz TN Monitor|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvängen
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av speffy:

Någon som har några tips på bra hörlurar för löpning?
Största problemet med min Klipsch S4 är att dom trillar ut efter ett tag.
Har funderat på Sennheiser Momentum On-Ear, någon som har några erfarenheter av dessa, komfort och hur isolerande är det?

Andra rekommendationer mottages också tacksamt!

Dold text

tror att det du letar efter något som detta

http://www.tradera.com/item/343952/232107835/horlurar-creativ...

ljudet är kasst, men kan du leva me det så sitter de ordentligt på huvudet, i alla fall för mig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Dec 2002

Har inte kört med några onear hörlurar tidigare vid träning så vet inte hur pass jobbigt det är att ha på sig. Är det inte allt för tung och klumpiga så tror jag det hade kunnat funka bra då det borde sitta mycket bättre på plats jämfört med inear lurar. Enda nackdelen jag kan se är att de kanske blir lite varmt och svettigt på öronen.
Ljudet är viktigt för mig så tror inte jag hade blivit nöjd med tradera lurarna tyvärr.