Bugg: Marknad -> Chassi

Permalänk
Medlem

Bugg: Marknad -> Chassi

Hej!

Skulle in och kika på min annons och ville därför se alla annonser under "Chassi" till min förvåning dök endast en annons upp (inte min). Gick jag istället in på mitt län (Gävleborg) så dök den upp tillsammans med massa andra annonser.

Fixa fixa (Alternativt köp mitt chassi så jag har det ur världen.)

/J

Visa signatur

Intel i7 920 @ 3,2Ghz - 64 GB SSD - 2 TB 7200 RPM - ASUS HD5850 @ 900/1250Mhz - 6 GB @ 1600Mhz - etc.

Permalänk
Legendarisk

@Altberg: Tack! Filtret verkar lite galet där. Ett nytt chassi behöver jag tyvärr inte, men ska titta på det så snart jag kan.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Hittade en liknande bugg när jag ville kolla på moderkort, kommer upp grafikkort istället

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Samsung S22

Permalänk
Medlem

Filtreringen verkar fungera sådär, en sökning efter vad som är ute för försäljning i mitt område inkluderar även bytes, köpes och skänkes även om det är urbockad.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds