Söker lite tips på FPS- spel. känns dock som jag testat alla

Permalänk
Medlem

Warface. Crytecs gratispangare. Rätt skoj faktiskt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Krigsansikte. Jättecoolt namn

Borderlands är väl bra som single lir där man inte känner sig ensam. Har oftast någon på ts handsome jack, moxxy, claptrap eller vem det nu är som behöver hjälp

Varning för spam, buggar, virus och folkmord i Borderlands pre Sequel dock.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Varning för spam, buggar, virus och folkmord i Borderlands pre Sequel dock.

Nyfiken på vad du menar med detta?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Nyfiken på vad du menar med detta?

Svårt utan att spoila för mycket. Enter the Claptrap DLCt är obligatoriskt.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Svårt utan att spoila för mycket. Enter the Claptrap DLCt är obligatoriskt.

Jaha i Claptrap DLC:t kan man nog så att säga virus och spam osv, det köper jag
... men som du skrev det så verkade det mer som du tyckte det var virus och buggar i Pre-sequel överlag...

Minirant: DLC är aldrig obligatoriska ...
jag har kört genom alla tre Borderlandsspelen utan att köpt till några dlc (utöver vad som hängt med i nån preorder) och är glad och tillfreds ändå.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Tja allt utom vatten och nutrilett är ju inte obligatoriskt

Fasen vad drygt. Gjort allt utom tre nivåer på holodome då jag varvade spelet för andra gången. Kom upp i nivå 51. Startade en ultimate nu är jag låst ytterligare 20h innan jag kan göra de tre sista. Antar det blir bra mycket svårare. Deadlift var jag tvungen att ta 2 nivåer ned blir inte direkt enklare. Ska gå att ändra svårighetsgrad men vet inte om jag får tillbaks min progress om jag byter till normal och om jag sen kan byta tillbaks.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk

Kan rekommendera Dirty Bomb, mix mellan TF2 och CoD.

Visa signatur

HAF 912 – i7 2600k(Stock) – 8GB RAM – GTX 760 2GB – 128GB SSD/1TB HD
Asus Zenbook UX305FA – 3200 x 1800 <3
Dell U2515H – DT250 – Logitech G400 – QPAD MK50 – Roccat Sense – Blue Snowball Ice
D40X – iPhone 5S

Permalänk
Medlem

Ingen som har rekommenderat Payday 2! Skitroligt FPS multiplayer spel där man är 4 pers som spelar olika roller och gör "heists". Spelat runt 200 timmar, och det är alltid lika roligt, kan köras på en äldre burk om så krävs. Utvecklarna släpper mycket innehåll i DLC paket tror de är uppe i 20 eller 25st nu, men de krävs egentligen inte för att kunna njuta av spelet. Man kan köra alla "heists" om man spelar med någon som har dem. Finns för en relativt billig krona på flera ställen!

Visa signatur

PC: NZXT H1. Sapphire 5700xt. AMD r5 3600.
Ljud: Feliks espressivo mk2 -> ZMF Aeolus/Verite/Philips X2/Mad dogs/Senn hd25-1 II

Permalänk
Medlem

Såg att du skrivit Killing Floor men har du kört Killing Floor 2? En riktigt bra uppföljare

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk

@KlyfftPotatis: Testat competitive-tf2? Du kan ju surfa in på tf2center medans du väntar på att deras ingame-lobbysystem ska släppas. När man spelar 6v6 så blir det inte så kaosartat som att sitta i en pub-server med 32-spelare.

Det är skoj med airfrags!

Visa signatur

Youtube-kanal: papa knut
|CPU i5-3570K @4.2ghz |RAM 8GB Kingston DDR3 HyperX1600MHz |GPU Sapphire Radeon 7870 OC @1050mhz |SKÄRM ASUS VG248QE @120hz 2D Lightboost! |

Permalänk
Medlem

Unreal tournament 4.
Adrenalinkul!
Gratis.
Äntligen ett UT som känns rätt igen!

Permalänk

payday 2 rätt kul väldigt lätt att få vänner i och du kan spela sj eller med andra