Nytt ljud pc högtalare /monitorer

Permalänk
Medlem

Nytt ljud pc högtalare /monitorer

Hej skulle vilja ha lite tips på högtalare till datorn.
har kikat lite på olika pc högtalare även på olika aktiva monitorer.
Jag behöver ingen bas till datorn då jag har ett redigt 2.1 system i vardagsrummet.
har just nu bara hörlurar till datorn , är ingen människa ska låta bra rent och snyggt dom flesta butiker ligger för långt bort för att provlyssna så jag kommer chansa på ett par om jag nu hittar några runt 2000 vet att det är lågbudget för högtalare med inbyggd förstärkare men det är bara till datorn så .

har kikat på följande

Maudio bx5 och av40.

länka gärna tips.

/erik

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North

Permalänk
Rekordmedlem

Du kan ju alltid hålla koll på b stock prylar på Thomann http://www.thomann.de/se ibland dyker det upp bra fynd där, annars är det ju bra prylar i prisklassen du hittat själv, beg är kanske också ett alternativ.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.