Är det här för bra att vara sant - Ebay

Permalänk
Medlem

Är det här för bra att vara sant - Ebay

Är det fake eller verkligen möjligt att sälja de här så här billigt? http://www.ebay.com/itm/261890154280
Ändå värt att beställa för att man har "eBay money back guarantee" ?

Permalänk
Medlem

Troligtvis är det det, ja. Varken vi eller du vet väl utan att prova. Frågan är bara om det är värt att prova.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Screen resolution 800x480 ä rju inte så bra. Men han har inte så mycket feedback, kolla om det finns fler som säljer plattan och till vilket pris.

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Avstängd

Beställer en med gång och testar.

Tack för tipset.

Permalänk
Medlem

Nåja, det finns väl inte så mycket att förlora att beställa en, värsta som kan hända är väl att man får en tom pappkartong och pengarna tillbaka...

Permalänk
Medlem

frågan är inte om varan existerar utan om den går att använda och hur länge innan den går sönder. lär vara långsam också .

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem

-Har du ont om pengar? Slösa inte bort dom på sånt här skräp.

-Har du gott om pengar? Köp nåt vettigt istället.

Permalänk
Medlem

Känns lite som när amazon hade ssder billigt men drog en chansning endå! Nu får vi hoppas att stereorna kommer hem!

Ser ut som att det är denna: eller inte.. baksidorna skiljer.

la till youtube video
Permalänk
Medlem

Något är skickat till mig nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av sander00se:

Något är skickat till mig nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Samma, om det är en tom låda eller inte återstår att se...

Permalänk
Medlem

Undrar hur mkt denna distar egentligen. Sugen på å testa men vill ju inte bränna högtalarna pga dist direkt.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BM-Mods:

Undrar hur mkt denna distar egentligen. Sugen på å testa men vill ju inte bränna högtalarna pga dist direkt.

Du kan ju ev koppla ett slutsteg du litar på emellan.

Permalänk
Medlem

Beställde exakt en sådan för 170kr för ca 1 år sedan.
1 vecka senare så vart annonsen bortplockad & varan vart ingenstans att bli sedd.
Fick pengar tillbaka av Ebay när jag la upp en disput.

Permalänk
Medlem
Skrivet av h3l1m4n:

Beställde exakt en sådan för 170kr för ca 1 år sedan.
1 vecka senare så vart annonsen bortplockad & varan vart ingenstans att bli sedd.
Fick pengar tillbaka av Ebay när jag la upp en disput.

Fick du mejl om att den blivit skickad också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Du kan ju ev koppla ett slutsteg du litar på emellan.

Har det problemet nu. Har en Billig pioneer som distar såpass att Steget för subbarna går i protect

Vill ju inte behöva få grejerna i protect hela tiden. Ska dock byta HU till nån lite dyrare så kanske signalen blir lite roligare

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem

Följer. Får ni hem något vettigt blir det köp

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem

@pucko97:
Jepp, inget som vart "Skumt" direkt, bortsett ifrån priset.
Säljaren hade xxxx bra reviews o så, så jag gissade på att det bara va en bra deal.
Men som sagt, man kan få tillbaka pengarna enkelt via ebay(Om du anmäler det i god tid) om det nu är en Scammer.

Permalänk
Medlem

Ser ju tämligen suspekt ut.

Permalänk
Medlem

Annonsen togs bort och jag fick pengarna tillbaka(men något är ivägskickat dock)

Permalänk
Avstängd

@pucko97: Haha var försikig, kan ju lika gärna va en bomb

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Annonsen togs bort och jag fick pengarna tillbaka(men något är ivägskickat dock)

Hur gjorde för att få tillbaka pengarna?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av sander00se:

Hur gjorde för att få tillbaka pengarna?

Skickades från m.sweclockers.com

Gick in på My ebay och klickade på "resolve a problem" och säg att du inte fick produkten helt enkelt, ebay gav pengarna tillbaks på 2 min.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Gick in på My ebay och klickade på "resolve a problem" och säg att du inte fick produkten helt enkelt, ebay gav pengarna tillbaks på 2 min.

Tackar!

Blir spännande att se om det kommer något endå.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av pucko97:

Gick in på My ebay och klickade på "resolve a problem" och säg att du inte fick produkten helt enkelt, ebay gav pengarna tillbaks på 2 min.

Känner att jag missar något här, vad är tankegången bakom det om det nu har skickats?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Känner att jag missar något här, vad är tankegången bakom det om det nu har skickats?

Han tog bort annonsen, så de refundar automatiskt om man frågar om det(gör det enkelt för Ebay för det är troligen en scammer, och pengarna dras direkt från säljarens paypal medans det finns kvar något på det) Ganska vanligt att de händer tydligen.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av pucko97:

Han tog bort annonsen, så de refundar automatiskt om man frågar om det(gör det enkelt för Ebay för det är troligen en scammer, och pengarna dras direkt från säljarens paypal medans det finns kvar något på det) Ganska vanligt att de händer tydligen.

Aha. I "normala" fall skulle det stå att annonsen avslutats bara och inte raderats eller?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Aha. I "normala" fall skulle det stå att annonsen avslutats bara och inte raderats eller?

Exakt

Permalänk
Medlem

Ingen som fått hem något va?

Här har inget trillat ner i brevlådan..