Paket skulle levererats idag av posten

Permalänk
Medlem

Paket skulle levererats idag av posten

Hej jag skulle ha fått min dator tillbaka idag som var skickad från komplett med tjänsten Mypack av posten. Enligt deras app som man spårar paket så skulle mitt paket ha varit framme idag senast kl. 17:00 hos mitt postombud men klockan är en bit efter 8 nu så har inga förhoppningar att jag ska få det men min fråga är hur ofta slarvar posten bort paketen för när jag ska kolla paketets resa så står det att den var vid torsvik(Jönköping) igår kväll klockan 23:15 och att försändelsen transporteras men ingenting har hänt sedan dess. Kanske ska säga att den ska till Linköping.

Permalänk
Medlem

Det finns två alternativ. Antigen har paketet inte kommit fram än eller så har dom inte scannat in det där du hämtar ditt paket och därför ses det inte som att de kommit fram än

Visa signatur

.:Cpu:. AMD Ryzen 9 5950x 3.4GHz:. .:Motherbord:. Asus ROG strix X570-I .:Ram:. 32 GB .:SSD M.2 1TB .:Gpu:.ASUS GeForce RTX 2070 SUPER 8GB ROG STRIX GAMING OC 2560 x 1440 (144Hz), .:OS:. Windows 10 Pro 64-bit .:Chassi:. BitFenix Prodigy M .:Skräm:. Main Acer 24" Predator XB241YU Second Viewsonic VX2268wm 120Hz

Permalänk
Medlem

Det är inte bortslarvat, de har bara inte hunnit komma fram ännu eller så har de som DwarF sa inte hunnit scanna in det ännu.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Okej beställer saker hela tiden från nätet men detta hade aldrig inträffat tidigare så man blev lite fundersam men tack för hjälpen dock är det rätt så ruttet att posten inte jobbar helg så lär inte ha datorn innan måndag....

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deftsu:

Okej beställer saker hela tiden från nätet men detta hade aldrig inträffat tidigare så man blev lite fundersam men tack för hjälpen dock är det rätt så ruttet att posten inte jobbar helg så lär inte ha datorn innan måndag....

Skickades från m.sweclockers.com

Är du riktigt nyfiken så kan du ju gå in till ombudet, visa kolli-id och fråga om det har anlänt ännu

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Det kan även vara att paketet blivit omdirigerat till närmsta företags center för upphämtning OM paketet väger mer än 20kg (vilket kompletta datorer kan göra ibland och det är inget ovanligt att detta händer).

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Det kan även vara att paketet blivit omdirigerat till närmsta företags center för upphämtning OM paketet väger mer än 20kg (vilket kompletta datorer kan göra ibland och det är inget ovanligt att detta händer).

Datorn väger runt 12kg

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Komplett valde fel tjänst när de skicka paketet istället för ta den för privatperson tog dem företag så ytterligare förseningar.......

Permalänk