Permalänk
Medlem

Hjälp med Bitcoin val (wallet)

Streamar ibland, och tänkte skaffa en waller eller vad det nu heter som folk kan donera ifall folk känner för det.

Så det inget jag kommer hålla på med aktivt.

Men jag har nada kolla på Bitcoins wallet eller vad nu rubbet heter och vad gör.

Så om det är någon som har lite bättre koll på ämnet lite bättre och har tid att hjälpa mig göra vettigt val så är jag tacksam.

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheWolfbane:

Streamar ibland, och tänkte skaffa en waller eller vad det nu heter som folk kan donera ifall folk känner för det.

Så det inget jag kommer hålla på med aktivt.

Men jag har nada kolla på Bitcoins wallet eller vad nu rubbet heter och vad gör.

Så om det är någon som har lite bättre koll på ämnet lite bättre och har tid att hjälpa mig göra vettigt val så är jag tacksam.

Localbitcoins är väldigt bra, väldigt lätt att förstå också.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Rekommenderar att ladda ner electrum. Där kan du skicka och få in. Inga konstigheter med det. Sedan ska du omvandla bitcoinsen till vanliga pengar, så är, som Limpfittz säger, localbitcoins den bästa.