Permalänk
Medlem

IKEA Jerker skrivbord tillbehör?

Hade tänkt utöka skrivbordet med en extra hylla, men det är omöjligt att hitta nu och om nån har nåt tips att lägga till extra hylla är välkommen.
Eftersom det finns hål längs benen och man kan skruva fast extra hyllor på sidan. Se bild, där flatbad skanner står på.

Tips om nåt liknade att skruva fast vid sidor?

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Min första reaktion var ju att du skulle gå till Ikea (jag har själv detta som datorbord och är asnöjd), men då har dom slutat med detta? Jättedumt ju.

Vad du skulle kunna göra för att få en hylla på sidan är ju att ta vinkeljärn och borra hål motsvarande cc i Jerker-sidan och göra ett eget fäste och skruva i en skiva underifrån bara.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurk:

Min första reaktion var ju att du skulle gå till Ikea (jag har själv detta som datorbord och är asnöjd), men då har dom slutat med detta? Jättedumt ju.

Vad du skulle kunna göra för att få en hylla på sidan är ju att ta vinkeljärn och borra hål motsvarande cc i Jerker-sidan och göra ett eget fäste och skruva i en skiva underifrån bara.

Ah, vinkeljärn. Tack, tänkte inte på det. Får se när har tid och fixar till det.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|