Total utförsäljning hos GAME

Permalänk

Total utförsäljning hos GAME

http://www.game.se/

40% på alla spel.

20% på konsoller & tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av curmudgeon:

http://www.game.se/

40% på alla spel.

20% på konsoller & tillbehör

Ska de stänga? Är det i alla butiker eller bara på nätet?

Frågorna hopar sig...

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Konkurs för game?

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

Bra skit men med deras redan höga priser lär det rabatterade priset komma ner till samma nivå som i vanliga butiker

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av xpanterx:

Ska de stänga? Är det i alla butiker eller bara på nätet?

Frågorna hopar sig...

De har ingen nätbutik så de borde handla om alla butiker.

Det sagt dök upp en artikel om dom på IDG för ett par dagar sedan och att de letar ny ägare igen. Mestadels för att finansiera öppning av nätbutik o.s.v.

Edit: http://it24.idg.se/2.2275/1.628503/forlusttyngda-game-kedjan-...

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av xpanterx:

Ska de stänga? Är det i alla butiker eller bara på nätet?

Frågorna hopar sig...

Skrivet av Superlight:

Konkurs för game?

"Företagsrekonstruktion"

http://news.cision.com/se/nordic-games/r/foretagsrekonstrukti...

Permalänk
Medlem

Går nog inte så bra, vi hade en game affär i stan som sedan gick över till gamstop och deras normal priser på nya konsol spel var mellan 650kr-699kr. En sak jag märkt kanske de senaste 2 åren är att de sänkt priserna rätt så mycket och jag tror en stor anledningen är t.ex att du kunde köpa spel billigare via Xbox Live, så det är mycket lättare, billigare och kommer ut samma dag och man slipper ha skiva

Permalänk
Medlem

Rean gäller även alla retrospel, fyndade några NES spel under lunchen

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Synd att GAME i min stad redan dukat under... 20% på ett PS4, kliade lite i plånkan...

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Tänkte springa in efter jobbet och se om det finns något kvar att köpa, hade hoppats på Hyrule Warriors till en vettig peng

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad de tar för BF4 Premium (om de säljer det)?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk

Fick tag i Zelda Wind Waker (Wii U) för 200 kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av curmudgeon:

Fick tag i Zelda Wind Waker (Wii U) för 200 kr

Jag gick dit kl 12.30 i fredags (Skrapan) och hade tänkt springa ut med The Wither 3 och Project Cars till min kära PC (den är mig verkligen ej kär.. kantas av blåskärm efter blåskärm.. men ändå;) )

The witcher var "tillfärlligt slut". Förståeligt då det är ett så pass nytt och hypat spel :). Project Cars fanns kvar! YES, tänkte jag! Till min stora besvikelse så var det dock dyrare trotts sin 40% rabatt än att handla billigaste på prisjakt. Så gick därifrån utan någonting alls.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

Vad får man ge för ett PS4 hos game nu (inkl rabatten)? Står ju inga priser på deras hemsida.

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk

Fick precis ett nytt nyhetsbrev från Game:

KONKURSUTFÖRSÄLJNING.

50% PÅ ALLT I BUTIKEN.

ÖVER 400.000 PRODUKTER SKALL BORT!

Gäller alla nya och begagnade spel, konsoler, tillbehör,
merchandise, Americon Candy, Magic-kort, brädspel,
Skylanders, Disney lnfinity, retrospel och mycket mer

Permalänk
Medlem
Skrivet av curmudgeon:

Fick precis ett nytt nyhetsbrev från Game:

KONKURSUTFÖRSÄLJNING.

50% PÅ ALLT I BUTIKEN.

ÖVER 400.000 PRODUKTER SKALL BORT!

Gäller alla nya och begagnade spel, konsoler, tillbehör,
merchandise, Americon Candy, Magic-kort, brädspel,
Skylanders, Disney lnfinity, retrospel och mycket mer

Står även på förstasidan här på sweclockers sen i förmiddags

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

alla konsoller är slut i malmö typ..

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Vart där i Skövde förut, tänkte köpa mig Tomb Raider, kosta 599kr inte ens med rabatten är det i närheten av vad andra ställen tar för det... gick direkt.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Skall besöka Game imorn. Hur ser det ut med ps4, både konsoll o spel? Är allt slutsålt o så?

Permalänk
Medlem

Skulle köpa New Super Mario Bros. till DS. 500kr ville de ha innan rabatten, 250kr för ett 9 år gammalt spel kändes ganska ovärt.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Tråkigt att de konkar. Men måste säga att det är lite lustigt att många produkter är dyrare än på andra ställen, trots denna utförsäljning. Det säger nog en del

Edit: Det mesta verkar vara slutsålt i Umeå.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Jag gick åkte ut till närmaste butik i kväll för att spana efter nåt skoj. Vände när jag såg kön. Inte en snögubbe på midsommarafton att jag står i en sån kö för att kanske spara en hundring...

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk

Fyndade en mängd titlar till PS3 som jag aldrig haft tid att spela igenom.
Föga förvånande att de lägger ner dock. Inte nog med att deras begagnatpriser är oftast högre än nypriser hos andra butiker, de anställda i min butik har aldrig varit särskilt trevliga. Inte ens ett hej får man när man går in och det känns som att man bara är ett störande moment.

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem

Kom just hem med en begagnad gamecube för 250kr och en sjujäkla massa spel för ps3. Wiiu och wii var svårare att få tag i, samt alla amiibos var slut. Synd att dom stänger, var alltid kul att gå in och browsa, men priserna var lite höga.. fast jag handlade mest begagnat.

Permalänk
Medlem

Kommer vänta tills de börjar med åtminstone 70%, då kanske man kan hitta något billigt...

Permalänk
Skrivet av xilli:

Kommer vänta tills de börjar med åtminstone 70%, då kanske man kan hitta något billigt...

Då är det bästa redan taget säkert..

Permalänk

Nu är det 70% på allt. Nån som vet hur pass urplockat det är på Frölunda torg?