Permalänk
Medlem

ESO på PS4/Xbox One

Hej!

Lite nyfiken om någon prövat på Elder Scrolls Online på konsol ännu? Det var visst release igår om jag fårstått rätt. Skulle vara intressant att höra hur ni upplever det, skillnader jämfört med PC och dylikt.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Nån som spelar ESO?

Jag körde på PC men fastnade aldrig. Testade nu på PS4an och har fastnat totalt, slöspela mmo I soffan är klockrent!
Spelet I sig är jäkligt skönt det också, känns mer som ett vanligt rpg med lite annat folk som springer runt I världen än ett mmo. Hittar massvis med roliga uppdrag bara man avviker från huvudstoryn och utforskar. Uppdragen är oftast välskrivna och känns lite mer engagerande än vanliga mmo uppdrag.

Har ju dock inte kommit till endgame än eller ens kört nått gruppspel, så får se hur det blir.

Skulle dock vara kul med en guild om nån har ett tips?

Permalänk

Elderscrolls online ESO PS4, insatschef

Hej jag söker ett gille, svenskt eller engelsktalande beroende på vad någon har att erbjuda spelat ett tag men bara sporadiskt så därför lvlar ja fortfarande.
Som lite information kan ja säga att ja är 32 år och bor i västsverige, släng iväg ett mess på PSN till insatschef så hörs vi.

Väl mött!