Köpa bättre hörlurar än eph -100

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Feb 2012

Köpa bättre hörlurar än eph -100

Hejsan, har lyssnat på ett par eph-100 och de sägs vara en av de mest prisvärda. Tyckte med att dom är bra och snygga.
finns de andra lurar i prisklassen som är bättre?
Jag har inte hört på så många då man inte får testa in ear i butik.
Så eph-100 är de bästa in ear jag lyssnat på

Asus ROG Swift PG279Q @165hz 1440p, Fractal Design R5, Asus Z97-A, i7 4790k @ 4.9k, Noctua ND-H15, MSI Sea Hawk X 1080 @ 2100 mhz, Samsung evo 500gb, 16GB 1600mhz, 750w G2 Supernova, G933, Corsair K95 RGB, Razer Deathadder Chroma, Razer Firefly

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
undar jordi
Registrerad
Okt 2014

Verkar som vi är i samma situation...
Här är min tråd, tyvärr lite skralt med svar än så länge.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
undar jordi
Registrerad
Okt 2014

Haha, såg nu att du har kommenterat i min tråd. Var eph-100 bekväma?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av NybbTronio:

Haha, såg nu att du har kommenterat i min tråd. Var eph-100 bekväma?

haha aa vi har precis samma problem!

Mina tappades bort, hade eph-100. dom är sjukt bekväma och bra. annars brukar jag få ont i öronen, men dessa va super. därför ja undrar om det finns lurar under 2000 kr-klassen som är bättre

Asus ROG Swift PG279Q @165hz 1440p, Fractal Design R5, Asus Z97-A, i7 4790k @ 4.9k, Noctua ND-H15, MSI Sea Hawk X 1080 @ 2100 mhz, Samsung evo 500gb, 16GB 1600mhz, 750w G2 Supernova, G933, Corsair K95 RGB, Razer Deathadder Chroma, Razer Firefly

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
undar jordi
Registrerad
Okt 2014
Skrivet av Fc-inter:

haha aa vi har precis samma problem!

Mina tappades bort, hade eph-100. dom är sjukt bekväma och bra. annars brukar jag få ont i öronen, men dessa va super. därför ja undrar om det finns lurar under 2000 kr-klassen som är bättre

Jag skulle gärna köpa ett par men tyvärr verkar de ganska svåra att få tag i, utgående modell tror jag

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av Fc-inter:

Hejsan, har lyssnat på ett par eph-100 och de sägs vara en av de mest prisvärda. Tyckte med att dom är bra och snygga.
finns de andra lurar i prisklassen som är bättre?
Jag har inte hört på så många då man inte får testa in ear i butik.
Så eph-100 är de bästa in ear jag lyssnat på

alla dessa trådar, "vad tror ni är bättre" åk till butik och lyssna själv, jag kan prisa ett par hörlurar som du kanske tycker är skit.

fråga på minhembio.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
undar jordi
Registrerad
Okt 2014
Skrivet av JSvanberg:

alla dessa trådar, "vad tror ni är bättre" åk till butik och lyssna själv, jag kan prisa ett par hörlurar som du kanske tycker är skit.

fråga på minhembio.com

"Jag har inte hört på så många då man inte får testa in ear i butik."

Det är ju det han försökt göra men eftersom det inte går så tycker jag det är utmärkt att man frågar andra som kanske kan har lyssnat på flera.
Ljud är subjektivt men svar i trådar som dessa ger bra fingervisningar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Mar 2012

Skulle mina EPH-100 gå sönder skulle jag utan tvekan skaffa ett par till. De håller bra, ljudet är fantastiskt och de är sköna att ha på sig. Är du inte missnöjd finns liten anledning att söka andra som du kanske inte blir lika nöjd med.

Spela World of Tanks med oss på SweClockers.com!
Vi har en inofficiell klan där alla som gillar att vara social och spela tanks får vara med!
SweC - World of Tanks clan
Välkommen!