Permalänk
Medlem

Speldator i Klass

Cpu; I7 4770K
Moderkort; Gigabite Sniper
Gpu; Ati R9 290X Crossfire
Minnen; 16GB
SSD; 128GB x 2 Intel i Raid
Chassi; Crosshair

Komplett vattenkylningskitt med 3st radiatorer.

Kan säljas komplett med skärm mus och tangentbord

Anledningen till försäljning är att jag ha en bärbar dator istället.

Pris; BUD! inga skambud

Läs hela annonsen här

Permalänk

så vad är minimal pris/startbud?

Permalänk
Medlem

@Levilicous:

Ja du en bra fråga! jag vet faktiskt inte. Men vet ju vad den är värd släpper den tyvärr inte för en skit summa.

Permalänk
Medlem

Vad för skärm kan den säljas med?

Permalänk
Medlem

Dock inte under 8000kr

Permalänk
Medlem

@tsarraz:

En Asus 144Hz 24 Tum

Permalänk
Medlem

Okej jag bjuder 8000

Permalänk
Medlem

@tsarraz:
8000 tusen så är det din utan skärm

Permalänk
Medlem
Skrivet av kvadde:

Dock inte under 8000kr

Du tänker inte gå med på något under 8000:- som är begagnat, när man kan få dina delar för ~9000 nya? Du tänker inte va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaph:

Du tänker inte gå med på något under 8000:- som är begagnat, när man kan få dina delar för ~9000 nya? Du tänker inte va?

får delarna utan skärmen till minst 13000 på prisjakt, sannolikt ca 15000 om man ska ha från vettiga affärer. då har jag inte tagit med vattenkylningsdelar, tangentbord, mus eller nätaggregat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av runeman:

får delarna utan skärmen till minst 13000 på prisjakt, sannolikt ca 15000 om man ska ha från vettiga affärer. då har jag inte tagit med vattenkylningsdelar, tangentbord, mus eller nätaggregat.

Din förlust

Permalänk
Medlem

Hej! Jag undrade lite vad du tar för Dator + Skärm av intresse, får pengar runt den 26e.
Jag förutsätter absolut inte att du fortfarande har kvar den eller är villig att sälja den, utan jag kollar mest för att se hur mycket du kan släppa den för. (Såg att du tidigare skrev 8000 för endast dator)
och om det är så att den finns kvar och du är villig att sälja den då så har jag möjlighet att hämta upp datorn på plats i Linköping då jag bor där

mvh Jonathan