Permalänk
Skrivet av cider123:

Borde ju varit en 120mm slott i grafikkortsdelen så att man kunde köra med vattenkylda kort?

Jag håller med !
Nu kommer ju AMD Fury med enbart vattenkylare... den vill jag kunna montera i detta monster.
Sedan ser man i videon hur trångt det blir över moderkortet...(minnen och CPU regulatorer m.m.) Hur fungerar luftväxlingen ? Blir det inte varmt där utan annat än vattenkylarens fläkt ?

Visa signatur

Windows 10 Pro x64 | inwin A1 Plus White | AMD Ryzen 9 3900X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | Corsair 3600MHz 16GB | Sapphire Radeon RX 5700XT | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | LG 4K OLED55C9PLA

Permalänk
Medlem

tyckte det var lite coolt, men priset var lite högt

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Tyckte också att det var häftigt.. Men värt 4K, nej skulle jag säga.. 1,5-2K hade varit mer intressant..

Visa signatur

Dell U2311H / MSI Optix MAG274QRF-QD
[ FD 7 Black TG Dark ][ MSI Z690 EDGE WIFI DDR4][ I7 12700K ][ Noctau NH-D15 Black ][ Kingston Fury Renegade 32GB 3600Mhz CL16 DDR4][ WD Blue M2 1TB][ Samsung 860 500 GB ][ WD Caviar Green (EZRX) 1TB ][ Corsair RM850x v3 ][ MSI GTX 1060 GamingX 6GB ][ Backup WD Caviar Green (EARX) 2TB ] [ Backup Seagate BarraCuda (ST2000DM006) 2TB ]
[ Qpad MK-50 ][ SteelSeries Sensei Ten ]

Permalänk
Medlem

Tycker inte 4 tusen är så farligt. Men det är klart lever man på studiebidrag så blir det jobbigt.

Permalänk
Medlem

Kul att ni tog er tid att recensera ett chassi de flesta av oss aldrig kommer köpa! Unik produkt som väcker intresse

Permalänk
Medlem
Skrivet av lugz101:

Tycker inte 4 tusen är så farligt. Men det är klart lever man på studiebidrag så blir det jobbigt.

idiot

Permalänk
Skrivet av myslex:

Varför är han det?
Tycker också att det var ett intressant chassie, gillade designen, men den stora frågan är om det går att övertala sambon att det kommer passa bra som HTPC?

Permalänk

Säljer ett oanvänt tristellar chassi för den som blir sugen

Permalänk
Medlem

Jättesnyggt, om det INTE VORE FÖR DESSA SATANS USB PORTAR I FRONTEN! When will they ever learn?

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Avstängd

4000 känns lite väl saftigt för ett chassi. Tycker dock det är positivt med fler annorlunda/unika lösningar.