Tre mörka medlemmar vinner komponenter från Be Quiet

Permalänk
Melding Plague

Tre mörka medlemmar vinner komponenter från Be Quiet

Räddhågsna datanissar undanbedes när Be Quiet utser vinnare i de senaste tävlingen, där renläriga entusiaster entusiaster belönas med påkostade kylare och nätdelar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Grattis Inte dåliga priser

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem

Mörkare är Mordor, grattis

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Rubriken

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Skrivet av Casper:

Rubriken

Skickades från m.sweclockers.com

Ha ha

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk
Skäggig legend

Grattis till vinnarna!

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk

Pentagrammet är felvänd. FAKE!!!

Permalänk

@Ariansandstrom: Nej nej, det är bara kameran som är felvänd. Det funkar ändå.

Permalänk
Medlem

Shit va nice!!!!

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Limpfittz:

Shit va nice!!!!

Var det SATAn-kablar du använde eller?

Visa signatur

Gammalt nick: Darkst@r
Intel Core i7 860 @ 3,6 GHz/Noctua NH-D14|Asus GTX 970 Strix|2x2 GB Corsair Dominator DDR3 1600 CL8|Asus P7P55D Deluxe|Intel X-25M G2 80GB|Samsung 850 Pro 256 GB|Samsung Spinpoint F3 1TB|Windows 7 Home Premium 64-bit|Nanoxia Deep Silence 1|Corsair VX550|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zelements:

Var det SATAn-kablar du använde eller?

haha sjukt nog JA!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@Thundergrill's inlägg är min personliga favorit. Sådan hängivenhet är sällsynt.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Skrivet av philipborg:

@Thundergrill's inlägg är min personliga favorit. Sådan hängivenhet är sällsynt.

Otroligt roligt att höra, det värmer!
Men jag gör nog inga fler bidrag då tävlingarna är fullständigt befängda när det gäller resultaten.
Jag är inte sur ledsen över att jag inte kommer på förstaplats, men jag blir otroligt förvirrad när jag hamnar bakom bidrag som är mycket sämre rent designmässigt och i slutresultat.

All heder till dessa deltagare som varit med och tävlat, men med stor risk att utpeka mig själv som ett as lyder min fråga.
Vad gör mina bidrag sämre än dessa två?

Jag tar på mig titeln som asshole för tillfället, men jag tror detta är en viktig sak att ta upp, förutsatt att man vill få in bidrag där folk ansträngt sig lite och inte bara slänger ihop nått smet och hoppas på det bästa.

Tillägg
Permalänk
Medlem
Skrivet av Thundergrill:

Otroligt roligt att höra, det värmer!
Men jag gör nog inga fler bidrag då tävlingarna är fullständigt befängda när det gäller resultaten.
Jag är inte sur ledsen över att jag inte kommer på förstaplats, men jag blir otroligt förvirrad när jag hamnar bakom bidrag som är mycket sämre rent designmässigt och i slutresultat.

http://i.imgur.com/00HFwJF.jpg
http://i.imgur.com/k1iMwkg.jpg

All heder till dessa deltagare som varit med och tävlat, men med stor risk att utpeka mig själv som ett as lyder min fråga.
Vad gör mina bidrag sämre än dessa två?

Jag tar på mig titeln som asshole för tillfället, men jag tror detta är en viktig sak att ta upp, förutsatt att man vill få in bidrag där folk ansträngt sig lite och inte bara slänger ihop nått smet och hoppas på det bästa.

Jag håller med, inte för att klanka ner på andra men ditt inlägg är enligt mig det som tveklöst skulle komma etta, eller iaf topp 3. Jag gjorde också ett bidrag även om jag själv ansåg att det inte skulle komma topp 3 ens, men ditt förtjänade det. Jag uppskattar allas inlägg, men jag blir förvirrad när dem som lagt ner mest tid och energi på det vars resultat blir riktigt bra, iaf för ditt inlägg i denna tävlingen (följde inte foliehatten), inte kommer på topp 3 ens.

En vild teori som redaktionen gärna får säga emot är faktumet att på ditt konto har du inte gjort något annat än deltagit i tävlingarna, bara en teori. Säger inte om det är fel eller rätt, verkligen bara en teori.

Dold text
Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thundergrill:

Otroligt roligt att höra, det värmer!
Men jag gör nog inga fler bidrag då tävlingarna är fullständigt befängda när det gäller resultaten.
Jag är inte sur ledsen över att jag inte kommer på förstaplats, men jag blir otroligt förvirrad när jag hamnar bakom bidrag som är mycket sämre rent designmässigt och i slutresultat.

http://i.imgur.com/00HFwJF.jpg
http://i.imgur.com/k1iMwkg.jpg

All heder till dessa deltagare som varit med och tävlat, men med stor risk att utpeka mig själv som ett as lyder min fråga.
Vad gör mina bidrag sämre än dessa två?

Jag tar på mig titeln som asshole för tillfället, men jag tror detta är en viktig sak att ta upp, förutsatt att man vill få in bidrag där folk ansträngt sig lite och inte bara slänger ihop nått smet och hoppas på det bästa.

Jag tycker inte det gör dig till ett asshole. Och jag brukar ofta tycka dom som vinner inte var dom bästa (gillar dock 1an här väldigt mycket). Men måste tyvärr säga att jag håller med redaktionens val ifrån dina. Första bilden må vara "snyggare" designmässigt men jag gillade ändå redaktionens mer då allt syns tydligare och bilden var mysigare på något sätt.

Och med den andra håller jag även med där. Tyckte bidraget var ganska dåligt, VÄLDIGT simpel vikingahjälm. Det som dock gjorde det bättre än ditt bidrag enligt mig är att den passar otroligt bra på personen som ser ut som en stereotypisk viking. Så även om jag inte tyckte det bidraget borde ha vunnit så kan jag ändå förstå redaktionens val att i alla fall ta det istället för ditt.

Det är bara vad jag tycker Men det visar att folk tycker olika och varför folk ibland vinner som många kanske inte tyckte borde ha vunnit.

Permalänk
Skrivet av OC-banan:

Jag tycker inte det gör dig till ett asshole. Och jag brukar ofta tycka dom som vinner inte var dom bästa (gillar dock 1an här väldigt mycket). Men måste tyvärr säga att jag håller med redaktionens val ifrån dina. Första bilden må vara "snyggare" designmässigt men jag gillade ändå redaktionens mer då allt syns tydligare och bilden var mysigare på något sätt.

Och med den andra håller jag även med där. Tyckte bidraget var ganska dåligt, VÄLDIGT simpel vikingahjälm. Det som dock gjorde det bättre än ditt bidrag enligt mig är att den passar otroligt bra på personen som ser ut som en stereotypisk viking. Så även om jag inte tyckte det bidraget borde ha vunnit så kan jag ändå förstå redaktionens val att i alla fall ta det istället för ditt.

Det är bara vad jag tycker Men det visar att folk tycker olika och varför folk ibland vinner som många kanske inte tyckte borde ha vunnit.

Jag förstår hur du tänker och jag uppskattar din ärlighet.
Men du tog upp en sak som är lite av min poäng, nämligen följande "Det som dock gjorde det bättre än ditt bidrag enligt mig är att den passar otroligt bra på personen som ser ut som en stereotypisk viking."
Detta borde ju i en tävling vars mål är att vika foliehatt vara ytterst orelevant, då det inte har någonting med tävlingskriterierna att göra.
Ta som ett exempel att instruktionerna säger vi ska göra en tomtesläde och ett av bidragen är ihopsmetat på två min, men han äger ett gäng renar han har med i bilden. Renarna har ingenting med tävlingen att göra, även om julkännslan skulle bli mer geniun. Håller man sig inte till sina egna instruktioner så finns det ingen anledning att ha dem.
Det är snarare det jag stör mig på.

Detta är som du säger inget nytt fenomen tyvärr, då tävlingarna genom åren varit genomsyrade av samma problem.
Exempelvis så fanns en tävling för ett bra tag sedan då man skulle hjälpa till att designa ett nytt grafikkort, vilket gav en hel del innovativa och genomtänkta förslag, som faktiskt fungerade i verkligheten. Men där vinnaren hade bakat ett tårta som såg ut som ett "grafikkort" i ugnen.

Kan tävlingarna i framtiden hålla sig till sina egna regler, så kommer det inte heller finnas personer som mig med synpunkter på hur de sköts.

Men som sagt, jag uppskattar din ärlighet.