Permalänk
Medlem

Oöppnad HTC One M8 - Olåst

Säljer en oöppnad HTC One M8 som jag fick i utbyte vid ett serviceärende, servicedokumentation finns på detta och skickas med.

Länk till Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2556302

Tanken med bild 2 var att den ska visa att lådan fortfarande är inplastad (svårt att få bild på utan dagsljus). Behövs fler bilder så säg bara till.

Priset är ett riktpris och är inte satt i sten åt något håll, skriv öppet i tråden så kan vi diskutera.
Betalning sker via banköverföring/Swish eller kontant vid upphämtning i Kalmar.
Ni som köpare betalar eventuell frakt och får välja själva vilket bolag paketet ska skickas med.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1800+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trebsor:

Säljer en oöppnad HTC One M8 som jag fick i utbyte vid ett serviceärende, servicedokumentation finns på detta och skickas med.

Länk till Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2556302

Tanken med bild 2 var att den ska visa att lådan fortfarande är inplastad (svårt att få bild på utan dagsljus). Behövs fler bilder så säg bara till.

Priset är ett riktpris och är inte satt i sten åt något håll, skriv öppet i tråden så kan vi diskutera.
Betalning sker via banköverföring/Swish eller kontant vid upphämtning i Kalmar.
Ni som köpare betalar eventuell frakt och får välja själva vilket bolag paketet ska skickas med.

Läs hela annonsen här

Jag skulle gärna vilja ha en telefon då min gamla Ericsson T100 nyligen gav upp på riktigt efter 10års+ tjänst. Budgeten är stram dock så jag kan tyvärr inte bjuda mer än 2000 plus frakt.

Permalänk
Medlem

@Trebsor:
Tja har du kvar telefonen?
Bjuder 2100 + frakt.
Mvh Jonte

Permalänk
Medlem

Telefonen är fortfarande kvar och snart uppe i ett säljande bud!

Mvh

Permalänk
Medlem

@Trebsor:
Säljande bud är vilken summa?

Permalänk
Medlem

Jag misstänker att säljande bud ligger på 2500 vilket är en bra bit över min budget för en telefon, men jag bjuder ändock 2500+frakt och konstaterar att solsken och vatten går också att leva på när det är skralt.

Permalänk
Medlem

@Kungfredda Alldeles riktigt så går jag med på 2500:-

Jag låter detta vara öppet för bud tills imorrn (Lördag) kväll eftersom fraktbolagen ändå inte kör på helgerna, om ingen budar högre så säljs telefonen till Kungfredda för 2500+frakt.