Permalänk
Avstängd
Skrivet av palme13:

Hej Peppar,
Jag ska kontrollera när jag kommer hem, ska jag testa vicka på kylaren eller har du något bra förslag för att se att den sitter som den ska?
Mvh

Test om kylaren rör sig överhuvudtaget eller sitter som berget.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem

Jag tycker att den sitter fast där.. jag använder idag HWmonitor för att hålla koll på tempsen. Problemet är att när jag tabbar ur från CS så går tempsen ner direkt. Finns det nåt annat program som sparar ner tempsen under tex 10 minuter? Sånafall skulle jag kunna lägga upp en bild på tempsen under 10 minuter..

Skrivet av Peppar2014:

Test om kylaren rör sig överhuvudtaget eller sitter som berget.

Permalänk
Medlem

Har själv en Noctua NH-D14 i en Fractal Design Define R3 och stora Corsair Vengeance minnen, inga problem, får bara flytta upp ena fläkten på kylaren något snäpp.

Har för mig de nya FD lådorna dessutom är aningen bredare, kommer dock inte ihåg om det bara är på baksidan.

Visa signatur

Gigabyte G1.Sniper Z87 - Intel Core i7 4770K - MSi GTX 780 Ti Twin Frozr - Corsair Vengeance Pro 16GB
MSi Z97 Gaming 3 - Intel Core i5 4670k - MSi GTX 750 Ti - Cruical BallistiX 16GB
Desktop Win 8.1 Pro 64-Bit

Permalänk
Medlem

Här är mina temps när jag inte spelar.

Lite varmt?

Återkommer med bild på när jag spelar.

Skrivet av Peppar2014:

Test om kylaren rör sig överhuvudtaget eller sitter som berget.

Permalänk
Medlem

Peppar, här kommer en bild ifrån när jag har spelat i typ 10 minuter.
Allt OK?

Skrivet av palme13:

Här är mina temps när jag inte spelar.
http://s1.postimg.org/cw363ccvj/temps.png

Lite varmt?

Återkommer med bild på när jag spelar.