Nvidia G-Sync för bärbara datorer

Permalänk
Medlem

G Sync är inte onödigt i någon uppdateringsintervall , jag ser tydligt skillnad skillnad på en 1080p med 75 hz i G sync eller om man kör i 60hz utan G sync....dom som inte upplevt G sync härinne på ett forum ska inte ens skriva något negativt om det...dom bara anar och TROR ...är dom avundsjuka ?

Allt handlar om vad man är beredd att betala för att få något som är bättre !
Vissa spel som t.ex Assasination Creed är helt underbara med G sync eller Firestrike !

Jag fick lämna tillbaka min laptop Asus Rog G751JY som jag hade provat med G sync i 75hz ...men det berodde på ljudet ..och det är off topic

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevin68:

G Sync är inte onödigt i någon uppdateringsintervall , jag ser tydligt skillnad skillnad på en 1080p med 75 hz i G sync eller om man kör i 60hz utan G sync....dom som inte upplevt G sync härinne på ett forum ska inte ens skriva något negativt om det...dom bara anar och TROR ...är dom avundsjuka ?

Allt handlar om vad man är beredd att betala för att få något som är bättre !
Vissa spel som t.ex Assasination Creed är helt underbara med G sync eller Firestrike !

Jag fick lämna tillbaka min laptop Asus Rog G751JY som jag hade provat med G sync i 75hz ...men det berodde på ljudet ..och det är off topic

Va? I alla fall jag är negativ just för tekniken är låst, inget annat. Dessutom med 99% säkerhet kör laptoppen köra Adaptive-sync (med den inbyggda skärmen då), oavsett vad dom kallar tekniken sen. För g-sync modulen drar för mycket ström.

Får hoppas även deras vanliga desktop grafikkort får stöd för Adaptive-sync, för som det är nu är det hela bara löjligt.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar