Gtx 570 + Steelseries Elite Prism (Vita)

Permalänk
Medlem

Gtx 570 + Steelseries Elite Prism (Vita)

Hej Sweclockers.

Jag gör ett tredje försök att sälja av mina kort (GTX 570) - men nu slänger jag även in ett headset i potten.

Jag har gjort två försök de senaste två veckor att sälja dessa kort här på sweclockers men båda gånger har köpare ej svarat efter de vunnit auktionen (ett tag trodde jag att meddelanden ej fungerade bara för ingen svarade).

Vad jag har:

* Gainward GTX 570 (https://www.komplett.se/gainward-geforce-gtx-570-1280mb-physx...)

* KFA2 GTX 570 (http://www.inet.se/produkt/5409103/kfa2-geforce-gtx-570-1280m...)

* Steelseries Elite Prism Vit (http://www.inet.se/produkt/6607195/steelseries-siberia-elite-...)

Korten har fungerat så länge jag haft dem - körde dessa i SLI ett tag men insåg att jag ville ha mer VRAM så det blev ett nytt kort och därav har dessa legat sedan dess (tidig vår). De har legat samt ligger i ESD-påsar.

SS Elite Prism har jag använt en kort tid men det var inte ett headset för mig - sedan har jag lagt in det i kartongen och låtit det ligga. Oerhört fint skick på dessa! Jag är väldigt säker på att exakt alla tillbehör medföljer (det var rätt många sladdar beroende på hur man ville koppla det).

Jag kan kolla detta mer exakt när jag väl åker in till min riktiga bostad (är ute på landet hos mina föräldrar just nu).

Korten startar vi på 200:- + frakt - Och headsetet på 500:- + frakt.

Budgivning fram till 29e 20:00 (Jag var dålig på hålla denna tid förra gången - men inga undantag denna gång då pengar är rätt viktigt just nu!).

Fråga på om det är något ni undrar över - bild på headset ska jag försöka fixa! Har det inne i stan. Men fint är det.

mvh

Linus Forsgren

Edit: Glömde nämna att för att köpa ut grafikkorten rakt av blir det 500:- / kort - men vid köp av båda 800:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

KFA2 GTX 570.

Öppnar väl meed 200 + frakt

Permalänk
Medlem

Erbjuder 250:- ink frakt för gainward gtx 570 grafikkortet grafikkortet.

Permalänk
Medlem

börjar väl med 500 pix plus frakt för headsetet då

Visa signatur

MSI 990fxa-gd80 ,16 GB ram, AMD FX 8350, MSI GTX 1070 ,Creative X-fi Fatality edit , Fractal R5

Permalänk
Medlem

@guos89 @ankan89 Gainward har blivit utköpt för 500:-. Därav finns inte det till salu längre.

Permalänk
Medlem

Okej, men mitt bud på KFA2-kortet står? ^^

Permalänk
Medlem

300kr + frakt för KFA2 kortet

Permalänk
Medlem

@Ankan89 Insåg inte att du hade budat på KFA2 faktiskt! Men låt inte @Androoid vinna nu.

Permalänk

320+frakt kfa

Permalänk
Medlem

är inte budgivningen slut nu ?

Visa signatur

MSI 990fxa-gd80 ,16 GB ram, AMD FX 8350, MSI GTX 1070 ,Creative X-fi Fatality edit , Fractal R5

Permalänk
Medlem

@Grönis Det stämmer. Men jag har varit på golftävling hela dagen så har ej kunnat vara aktiv här något.

Permalänk
Medlem

Om du inte sålt något av kfa eller gainward så är jag intresserad

Permalänk
Medlem

500 för kfa

Visa signatur

Corsair 700D Corsair HX1000W Intel 980X 4,5Ghz 133x34 1.375V Corsair H70 Intel 320120GB Corsair F120 120GB Intel 320 120GB----[RAID 0] Intel 320 120GB ----[RAID 0] 2000GB Seagate Barracuda XT GTX TITAN stock 12GB 6x2GB Corsair XMS3 1600MHZ Gigabyte GA-EX58-UD5 Samsung Blu-ray player NZXT Sentry 2

Permalänk
Medlem

600 för headsettet.

Permalänk
Medlem

Jag ser inget om att tråden blir låst , hur fanken blir det ?

Mitt bud på Steelseries står sig fortfarande 600 bagare.