Återinföra frågan om man vill gå till mobilsidan

Permalänk
Medlem

Återinföra frågan om man vill gå till mobilsidan

Kan man återinföra frågan om man vill till mobilsidan eller inte om man surfar in till swec med mobilen?
Nu kommer man automatiskt till mobilsidan vare sig man vill eller inte och får sen manuellt begära skrivbordsversionen.

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Legendarisk

@stimpen: När du väljer att gå till fullversionen (eller mobil från framsidan) så ska valet sparas i din webbläsare, gör det inte det så kontrollera om du har några plugins eller surfar i anonymt/privat läge som hindrar siten från att spara inställningar i webbläsaren.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

@stimpen: När du väljer att gå till fullversionen (eller mobil från framsidan) så ska valet sparas i din webbläsare, gör det inte det så kontrollera om du har några plugins eller surfar i anonymt/privat läge som hindrar siten från att spara inställningar i webbläsaren.

Men ska där komma upp ett väl?
Förr fick jag alltid upp en ruta som frågade om jag ville gå till mobilsidan.

Nu fabriksåterställde jag min mobil igen. Helt clean går jag in på sweclockers och kommer direkt till mobilsidan utan ngt val.
Är en Nexus 5 med chrome jag använder. Fått för mig frågan försvann efter uppdateringen av hemsidan.

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Legendarisk

@stimpen: Numera väljer man genom att klicka på full-/mobilversion i sidfoten. Blir du dirigerad till mobilsidan så ska det räcka att klicka på fullversion längst ner på sidan för att spara valet.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

@stimpen: Numera väljer man genom att klicka på full-/mobilversion i sidfoten. Blir du dirigerad till mobilsidan så ska det räcka att klicka på fullversion längst ner på sidan för att spara valet.

Ah I see, ska testa det! Tack

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Biberu:

@stimpen: Numera väljer man genom att klicka på full-/mobilversion i sidfoten. Blir du dirigerad till mobilsidan så ska det räcka att klicka på fullversion längst ner på sidan för att spara valet.

Tycker att med 6.0 har det blivit till det bättre. Inte alltid man fick frågan innan. Nu ställer man in det manuellt längst ner på sidan och det funkar.. Amazing!

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)