Permalänk
Medlem

långsamt tangentbord

Hej söker nu hjälp med inställningar till mitt tangentbord!
Om man håller inne en tangent länge så det ser ut t.e.x så här sssssssssssssssssssssssssssssssssssssss och sedan släpper tangenten fortsätter den skriva vilket fuckar ur alla spel jag försöker spela p.g.a wasd oxå är så så kan jag knappt gå!
Hjälp uppskattas enormt!

Permalänk
Medlem

har testat flera olika tangentbord och samma sak så det är dotorn o inte tangentbordets fel (main tangentbord k70 rgb)

Permalänk
Medlem
Skrivet av yaxz:

har testat flera olika tangentbord och samma sak så det är dotorn o inte tangentbordets fel (main tangentbord k70 rgb)

Är det som att knapptryckningen är fördröjd? Alltså, om du trycker ner den händer det inget på en halv sekund och sedan när du avslutar knapptryckningen tar det en halv sekund innan den avslutar också?

Eller är det bara att den är seg på att avsluta?

Permalänk
Medlem

Är det samma oavsett om du kör PS/2 eller USB, om du har möjlighet att testa det?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

har ej testat ps2. det är lite både och vid olika tillfällen det försröjs ibland och ibland är det långsamt avslut så

Permalänk
Medlem

Det är inte så att det har blivit någon ändring i kontrollpanelen. Finns en del inställningar under "Tangentbord" om du visar små ikoner i kontrollpanelen. Alternativt kan det vara något under Hjälpmedel, typ tangentfilter. Notera att det är på W8.1 jag baserar detta men tror det ser likadant ut på W7 om du använder det.

Visa signatur

I7 4790k 4.0Ghz Corsair H105 | ASUS VII Hero | EVGA GTX 780Ti Classified | 16 GB HyperX Fury | Seagate 450GB | WD 3TB | Corsair Obsidian 750d | EVGA Supernova G2 850W | EIZO Foris FG2421 | Filco Ninja Majestouch 2 TKL MX-Brown | Logitech G502

http://Friskyttarna.eu

Permalänk
Medlem

Kan vara drivrutin. Ladda hem Latency checker t ex http://www.thesycon.de/deu/latency_check.shtml

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N