Permalänk
Medlem

15.6"+ Laptop sökes snarast

Jag söker en laptop och det jag söker är följande:

Skärm: Gärna 15.6" men en storlek upp går bra, helst 1080p men 1366x768 fungerar också
Ram: Om det går att uppgradera minst 4gb (och då gärna 1600mhz). Om inte minst 8.
GPU: Dedikerat, gärna med 2gb vram. Gärna något lite nyare nVidia el. något bättre från AMD.
CPU: Inte jättevikigt, gärna lika med eller bättre än 3610qm men lite sämre går acceptera.
Lagring: Behövs inte jättemycket utrymme men 100+gb i alla fall.
Vikt: helst 2-3kg

Annat: Gärna Numpad. OS finns men det får gärna medfölja.

Det jag kan lägga för detta är 2500-3500 kr, men är det något riktigt bra kan jag sträcka mig upp till 4k kr. Men så lite som möjligt då jag inte har mycket till pengar.
Den ska finnas i Stockholm och affär ska kunna genomföras i morgon fredag eller lördag förmiddag.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Avstängd

Hp Pavilion dv7 6058eo I väldigt fint skick.

Kort sammanfattat intel core i7 2630, 500 gb hdd, 6 gb ddr3 ram, Amd Radeon HD 6770M gddr5 minne,
17" skärm.

Länk till Prisjakt http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=872491

Pm för mer info.. tänkte mig 3500:-

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ