Oculus Rift Development Kit 1

Permalänk
Avstängd

Oculus Rift Development Kit 1

2013 års Oculus Rift Development Kit 1 som inte används sedan den sommaren jag fick den. Nyskick med orginalväskan. Står ni ut med låg upplösning och vill prova VR eller tror den kommer få ett samlarvärde är detta kanske något för er. Tar budgivning i tråden och PM.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem

Hur mycket letar du efter?

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magicanz:

Hur mycket letar du efter?

Jag gissar på 1000Kr

Då det är det TS redan skrivit

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Avstängd

Runt tusenlappen stämmer
Vet inte om det är för mycket begärt men kanske jag orkar koppla in det igen och spela vidare HL2 Ep1 om jag inte erbjuds mer än några stackars hundralappar.

Devkit 2 är mycket bättre men priserna i annonser också höga som skam.

För myket prylar på golvet var anledningen att jag slutade använda VR och tror lite att det är framtida VR:s akilleshäl tills det blir helt trådlöst. En st VR + sladd till en dosa, som ska ha sladd till 230 volt och också en sladd till grafikkortet.

Smidigast var när jag testade med Laptop men till sin stationära dator på golvet är det lite för mycket sladdar som ska dras. Körde en gång både G25 ratt + Headset + VR och sladdarnas paradis var kommen

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem

Slänger in ett startbud på 500

Visa signatur

Intel i7 4970K, Fractal define mini, 24GB DDR3 1600mhz , 500GB SSD * 2 RAID0, GeForce 1060 6gb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av railman:

Slänger in ett startbud på 500

Noterat.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk

Jag kan tänka mig att betala 700kr + frakt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av inspid2000:

Jag kan tänka mig att betala 700kr + frakt.

Lägger sig ingen över ditt bud innan söndag kväll är den din.

Glömde innan skriva när budgivningen slutar men hade tänkt mig helgen ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem

@stormense: Jag ger 900 + frakt
mvh

Filip Eriksson

Permalänk
Avstängd

Stänger nu och frippe9 vann budgivningen och får köpa den.
Hör av mig nu via PM.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)