Permalänk

SÄLJES/BYTES två GTX 780 ref

Tjena!

Sitter på två gtx 780 som jag köpt här på forumet! Dessa var tänkta som uppgradering till två kompisar som aldrig blev av och har istället kört dom i min rigg i väntan på gtx 980 ti!

Kan säljas för 4000kr i par eller bud. Kommer dock inte sälja något av korten för under 2000kr/st

Kan tänka mig byta mot gtx 980 ti eller 2st gtx titan/black med pengar emellan från min sida!

Inga lådor eller tillbehör finns till mina gtx 780. Det ena kortet har ca 6 månaders garanti hos EVGA och är reggat på deras hemsida. Inloggning för garanti medföljer.

Korten är köpta av curemylife och dix_xib.

Tar ej emot kontanter som betalning, endast Swish. Mina kort kan skickas med schenker mot förskottsbetalning.

Vid byte görs det mellan fyra ögon någonstans i Stockholm. Jag bor i Sollentuna men kan ta mig runt om i stan med bil!

mvh Johan

070 520 0770

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellberg244:

Tjena!

Sitter på två gtx 780 som jag köpt här på forumet! Dessa var tänkta som uppgradering till två kompisar som aldrig blev av och har istället kört dom i min rigg i väntan på gtx 980 ti!

Kan säljas för 4000kr i par eller bud. Kommer dock inte sälja något av korten för under 2000kr/st

Kan tänka mig byta mot gtx 980 ti eller 2st gtx titan/black med pengar emellan från min sida!

Inga lådor eller tillbehör finns till mina gtx 780. Det ena kortet har ca 6 månaders garanti hos EVGA och är reggat på deras hemsida. Inloggning för garanti medföljer.

Korten är köpta av curemylife och dix_xib.

Tar ej emot kontanter som betalning, endast Swish. Mina kort kan skickas med schenker mot förskottsbetalning.

Vid byte görs det mellan fyra ögon någonstans i Stockholm. Jag bor i Sollentuna men kan ta mig runt om i stan med bil!

mvh Johan

070 520 0770

Läs hela annonsen här

Jag är intresserad av EVGA-kortet. Jag ska bara låna ett 780 av en kompis först, så jag testar 3-way SLI innan jag köper ditt Börjar väl med 2000kr+frakt

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av BennyZ:

Jag är intresserad av EVGA-kortet. Jag ska bara låna ett 780 av en kompis först, så jag testar 3-way SLI innan jag köper ditt Börjar väl med 2000kr+frakt

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellberg244:

Vet du vad Orkar inte vänta på att få låna hans kort. Så när du känner att du vill sälja så har du en köpare här.

Visa signatur
Permalänk

Fungerar korten felfritt?

Permalänk
Medlem

Bra deal om man köper båda när du tar samma pris/st tips från sälj coachen sätt ett lägre pris på båda tex 3800 så blir du av med båda på en gång.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BennyZ:

Jag är intresserad av EVGA-kortet. Jag ska bara låna ett 780 av en kompis först, så jag testar 3-way SLI innan jag köper ditt Börjar väl med 2000kr+frakt

Intresserad av att testa det jag med

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Bra deal om man köper båda när du tar samma pris/st tips från sälj coachen sätt ett lägre pris på båda tex 3800 så blir du av med båda på en gång.

det var ju dock budstart på 2000kr för ett kort och köp nu på 4000kr för båda

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk

Bjuder väl 2000 kr för det andra kortet och utför gjärna bytet i stan

Permalänk

Byte är inte längre aktuellt då jag fått tag på ett 980 ti.

Skrivet av BennyZ:

Vet du vad Orkar inte vänta på att få låna hans kort. Så när du känner att du vill sälja så har du en köpare här.

Håller budgivning öppen idag och imorn under dan. Får jag inga högre bud kan jag skicka det på torsdag Låter det bra?

Skrivet av metkrokej:

Fungerar korten felfritt?

Yes!

Skrivet av Hymer:

Bra deal om man köper båda när du tar samma pris/st tips från sälj coachen sätt ett lägre pris på båda tex 3800 så blir du av med båda på en gång.

780 med nvidias kylare går som smör i solsken hur som helst ^^ har inge brådis med säljandet heller!

Skrivet av Flygman:

Intresserad av att testa det jag med

Lägg ett bud om du är intresserad!

Skrivet av isemciore:

Bjuder väl 2000 kr för det andra kortet och utför gjärna bytet i stan

noterat, ser gärna att du hämtar kortet om du vill köpa det.

Ledande bud:

EVGA, 2000kr av BennyZ
Kort 2, 2000kr av isemciore

Håller budgivning öppen tills onsdag kväll!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellberg244:

Håller budgivning öppen idag och imorn under dan. Får jag inga högre bud kan jag skicka det på torsdag Låter det bra?

Låter perfekt Jag betalar gärna för frakt med Postnord så att jag får det så snabbt som möjligt Vill helst ha det innan helgen så jag kan experimentera

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av BennyZ:

Låter perfekt Jag betalar gärna för frakt med Postnord så att jag får det så snabbt som möjligt Vill helst ha det innan helgen så jag kan experimentera

Går att lösa! Tror spårbart samt försäkrat paket med posten kostar ca 150kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellberg244:

Går att lösa! Tror spårbart samt försäkrat paket med posten kostar ca 150kr

Perfekt Då får bi bara hoppas att posten sköter sig och levererar på en dag Du kanske kan skicka iväg den på onsdagen vid 5-6 tiden så den hinner åka iväg lite tidigare. Men om du hinner såklart. Du jobbar säkert som alla andra.

Visa signatur
Permalänk

Budgivningen kommer avslutas klockan 22.00 ikväll. Efter det plockas korten ur datorn och paketeras!

Har tyvärr slut på "tryckluft-på-burk" så dammet ingår i priset!

Ledande bud:
2000kr isemciore
2000kr BennyZ

Permalänk

Budgivningen avslutad