[Ark: Survival Evolved] [EU][PvP]TelleTropia - TheCenter Karta - (Nystart 4/5 -17)

Permalänk
Medlem

[Ark: Survival Evolved] [EU][PvP]TelleTropia - TheCenter Karta - (Nystart 4/5 -17)

Info:

Startdatum: 4/5 2016 Klockan 21:00
Dedikerad Server
Serverns Plats: Umeå - Sweden
Automatiska Uppdateringar - Börjar varna en kvart innan restart. (Kommer oftast upp igen på 5 min)
PvE tider (21:01-14:59)
PvP tider (15:00-21:00)
1x XP
1x Gathering (2x på bär, fiber och sten)
3x Taming Speed
Auto Backup

Inställningar:

PvP
Offline skydd (Byggnader/Dinos blir odödliga 10 minuter efter att sista man i triben har loggat ut)
Högre Svårighetsgrad (Vilda Dinos Max Level 150)
70 Slots
TEK-tier borttagen.
Sikte Av
Din position på kartan är på.
Tredjeperson på
Ingen wipe , förutom om det kommer en patch som kräver det.
Legit Admin
ARK Data Nerladdning Av

Mods:

TheCenter
Homing Pigeon
Simple Fences/Guard Rails

Regler:

Spela schysst och döda inte nya spelare (fresh spawns)

Connect:

Anslut via Steam: [EU][PvP] TelleTropia
Online Player List: HÄR
Mer info om regler eller nyheter hittar du här: http://facebook.com/telletropia
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Permalänk

Nice, ska starta en gubbe där nu när Nevroe inte uppdaterat än

Visa signatur

MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 5 5600 | Thermalright Peerless Assassin | Corsair 16GB | MSI RTX 3070Ti Gaming Trio | Phanteks Eclipse P350X | ASUS VG248QE | HyperX Alloy FPS | Roccat Kone Pure Ultra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbotraktor:

Nice, ska starta en gubbe där nu när Nevroe inte uppdaterat än

Nice! Försöker hålla servern uppdaterad helatiden. Folk är rätt duktiga på att skriva till mig på steam (har det på mobilen) om dom inte kommer in, dvs att servern och klienten är okompatibla med varanrda pga en uppdatering. Så då uppdaterar jag bara servern via mobilen , som jag självklart alltid har med mig.

Permalänk
Medlem

Min tribe flyttade över till TelleTropia precis efter att servern wipeades. Även fast det betydde att vi fick börja om från lvl 1 (precis nått 65 på förra servern) var det helt klart värt det.
Bästa ARK servern vi spelat på och vi har flyttat en hel del. TelleT är alltid supersnabb med uppdateringar och servern är uppe 24/7.
Rekommenderas starkt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nlkar:

Min tribe flyttade över till TelleTropia precis efter att servern wipeades. Även fast det betydde att vi fick börja om från lvl 1 (precis nått 65 på förra servern) var det helt klart värt det.
Bästa ARK servern vi spelat på och vi har flyttat en hel del. TelleT är alltid supersnabb med uppdateringar och servern är uppe 24/7.
Rekommenderas starkt!

Tack för förtroendet! Roligt att ni är nöjda. :). Den växande communityn på min server är också väldigt snälla när det gäller att lära upp spelare som provar spelet för första gången, är det något man undra så är det bara att fråga i chatten.

Permalänk
Medlem

Har lagt in ett script som automatiskt känner av när en ny uppdatering är ute. Börjar varna alla på servern en timme innan restart. Detta kommer att minska problemet när folk har uppdaterat spelklienten och den inte är kompatibel med servern och inte kan komma in.

Permalänk
Medlem

^^

Permalänk
Medlem

Efter att servern dog efter att jag fick hårddisk-krasch så har jag nu bestämt att göra en nystart på min ark-server med den nya kartan TheCenter.

Permalänk
Medlem

Servern har nu fått en nystart!