Kan inte få färgen att vara densamma vid omstart på h80i

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Sep 2013

Kan inte få färgen att vara densamma vid omstart på h80i

Hej,

Har en Corsair H80i cpu kylare som jag använt under en längre tidsperiod, men sen den senaste corsair link uppdateringen så har det strulat med ledsen på kylaren. Dom är dels svåra att ändra, så man får dra i färg sliderserna några gånger innan det överhuvudtaget händer någonting, och sen när man lyckats få den färg man vill och sparat profilen så ändras färgen fortfarande till någon dassig, blaskig ljusrosa vid omstart.

Är det någon som haft liknande problem och på något sätt fixa det så skulle all hjälp vara mycket uppskattad!

Mvh Andreas

| Intel i7 3770k | Asus Maximus V Formula | Corsair Vengeance 2x4GB 1600Mhz DDR3 | Corsair SSD Force GS Series 128GB | Seagate Barracuda 2TB HDD | Gigabyte Windforce 780 ti | Corsair CX600 | Fractal Design Define R4 | Corsair H80i |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Maj 2013

@Pumpkill:

Har samma problem. kör windows 8.1. min gröna led började blinka och jävlas sen dog den helt och kan bara köra rött och blått nu. när jag startar datorn så är den alltid lila/råsa. även om jag stänger av så är den lila/råsa när jag startar. Corsair link är ett jävla skämt även kylarna. Ska skaffa mig en Noctua D15 eller va dom heter. tyst å fin med bättre prestanda. har tyvärr ingen fix. dra eltejp över loggan.

"I am the one who knocks"