Kan ej installera BF Hardline senaste web plugin

Permalänk
Avstängd

Kan ej installera BF Hardline senaste web plugin

Som rubriken säger.
BFH vill instalera ny web plugin.
Har laddat ner filen och kör som administratör.Men får ej igång spelet.Säger bara jag ska installera filen.
Någon som råkat utför detta även i vanlig battlefield?
Har även testat reparera hela spelet.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem

Provat en annan webläsare?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m4gnify:

Provat en annan webläsare?

Nej har jag inte ännu.
Har samma problem i BF4 märkte jag nu.
Har testat stänga av F-secure.
När den ska installera filen är det som att något hindrar den för att göra det.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Avstängd

Är något klabb med att hantera tillägg.(Har märkt det tidigare)
Så tänkte då kör jag systemåterställning utan och ta bort filer hette det.
Haha.Funka ju jävligt bra Hade rensat bort en del ändå.
Nästa steg.Hade skapat en systemavbildningsfil på en separat hårddisk tidigare ifall att....
Verka funka till jag skulle klicka sista klicket,
Sen var det stopp.Fick ett meddelande om att jag hade en Bios återställning istället för iefi.
Så gick inte.
Så nu blev det format:C på rubbet,så ska det väl lösa sig.
Är ju snabbt gjort och installera om os nu för tiden.
Minns när jag satt med windows 98 och en pentium 2. 400 mhertz.och långsamt internet.
Det var ju ett dagsprojekt.:)
Drygaste blir väl och tanka 200 gb spel,på steam,origin,ubisoft.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.