Hjälp med att bemöta CDONs dåliga kundservice

Permalänk
Hedersmedlem

@HDG

Vänligen uppdatera tråden med en vettig frågeställning, annars är jag tyvärr tvungen att låsa den i enlighet med §3.4. Vad är det du behöver hjälp med? Du bör även uppdatera rubriken så att den avspeglar innehållet.

Citat:

§3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

Från Regler: Konsumenträtt

Citat:

§ 2 Varning för ...
All kritik ska vara saklig. .......
....Sätt inte rubriker som "varning för <företag>". Formulera istället en trådrubrik som beskriver vad det hela handlar om.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Nu har CDON sagt att de ska ta in kortet och testa det enligt min felanmälan vilket de nu erkänner att de inte gjorde första gången. Vad är mina olika val? Jag vill gärna inte behöva häva köpet då det var ett bra pris men snart är mitt tålamod slut då jag har varit utan grafikkort i 1,5 månader.