Vad tycker ni om WC3 maps som blir standalone?

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni om WC3 maps som blir standalone?

Vad tycker ni om WC3 maps som blir standalone?

Spellsworn baserat på den populära WARLOCK banan och även om den inte blir kickstartad så har den grönt ljus på Greenlight!

Order of Ancients Baserat på den andra populära banan Footmen frenzy.

Hittade även att Battleships Crossfire är under produktion, FB,Hemsida

Även skaparna av Tropical Tower Wars(TTW) Håller på att göra en standalone men kommer först komma en TTW till SC2

Finns det mer maps ni skulle vilja se som standalone?

Edit: några fler!
Warlock (orginal)
Warlock (copy)
Footmen Frenzy
Battleships Crossfire
The Kingdom of Kaliron think it's an old wc3 map?
Legion TD
Pudge war
Även TTW är i beta stadie till SC2 och standalone är pågång med:)

Permalänk
Medlem

Jag gillar Vampirism-kartorna. Kanske skulle kunna bli något.

Sen finns ju den största modden redan som standalone i flertalet versioner; DotA.

Permalänk
Medlem

Älskar Warlock som fanns i WC3. Hoppas Spellsworn kan bli något.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Keeper of Traditions

Warlock finns väl redan i Dota 2?

GreenTD (som jag tyckte var den bästa TD-kartan) finns också. Enfos är på gång men ska vara ganska buggig tror jag, och Footmen lär också komma med tanke på hur simpel den var.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av d3nn05:

Vad tycker ni om WC3 maps som blir standalone?

Spellsworn baserat på den populära WARLOCK banan och även om den inte blir kickstartad så har den grönt ljus på Greenlight!

Det finns redan ett gäng som har hållit på i några år med en Warlock standalone, har däremot inte snackat med utvecklaren på några år så han kanske har lagt ner det eller så är det Spellsworn. I vilket fall så kommer jag spela det om det släpps Warlock är en av dem få spelen jag var riktigt bra på.

Edit: Kom precis på att han lovade mig en Dev build nyckel.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

Finns Enfo som stand-alone?

Kodotag och Slide kitty slide är också bra kartor. Finns många fler.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Permalänk
Medlem

Undrar som ovannämnd, finns de Enfos som standalone? Kommer gråta av lycka om de gör de!
Även GreenTD vore sjukligt fett så länka gärna om de finns de.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Glaed:

Undrar som ovannämnd, finns de Enfos som standalone? Kommer gråta av lycka om de gör de!
Även GreenTD vore sjukligt fett så länka gärna om de finns de.

Måste det vara "standalone"? Annars finns det ju redan en ny, som sagt.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Juste kom på en till!

TTW är under pruduktion med! kommer en mod till SC2 som ska va som "reklam" sen en standalone och båda är under produktion SC2 är i beta och standalone kanske kommer med KS senare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fire_Ice:

Finns Enfo som stand-alone?

Kodotag och Slide kitty slide är också bra kartor. Finns många fler.

Skrivet av Glaed:

Undrar som ovannämnd, finns de Enfos som standalone? Kommer gråta av lycka om de gör de!
Även GreenTD vore sjukligt fett så länka gärna om de finns de.

Inte vad jag vet finns bara beta till DOTA 2