Köpa och få produktkod direkt.

Permalänk

Köpa och få produktkod direkt.

Hejsan.

Tänkte köpa windows 10. Men har googlat runt lite och vissa sidor står det att det är frakt med i priset, antar att det skickas då, men vart kan jag köpa så jag får den direkt i mail eller liknande.

MVH
alex

§7
Permalänk

Sidor som g2a.com fast2play etc säljer nycklar till bla. Windows 8.1

Visa signatur

|| CPU: Intel i5 2500k @ 4.5hz | CPU Kylare: Corsair H80 | MB: Asus P8P67 WS Revolution B3 | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16Gb CL9 | WIN HDD: Intel X25-M G2 80GB | Lagring: ~2TB | GPU: 2x Asus GTX 680 DC II | Skärm: 2 x BenQ TFT 24" LED 120Hz | Chassi: NZXT Switch 810 - Vit | PSU: Silverstone Strider 1000W | 3DMark11: ~X7000 / P15000 ||

Permalänk
Medlem
Visa signatur

- none -

Permalänk
Skrivet av Steffelitix:

Sidor som g2a.com fast2play etc säljer nycklar till bla. Windows 8.1

Är det säkert och legit att handla här då? Läst om folk var nycklar blivit blockerade efter några månader.

Permalänk
Hedersmedlem

@svarthjarta

*Trådstart redigerad i enlighet med §7*

Citat:

§7 Piratkopiering
...All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden...

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

@svarthjarta
De spel och program jag köpt via dessa sidor har fungerat bra, och koden har kommit inom några minuter per mail eller liknande. Ingen aning om hur det med Windows nycklar dock :/

Visa signatur

|| CPU: Intel i5 2500k @ 4.5hz | CPU Kylare: Corsair H80 | MB: Asus P8P67 WS Revolution B3 | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16Gb CL9 | WIN HDD: Intel X25-M G2 80GB | Lagring: ~2TB | GPU: 2x Asus GTX 680 DC II | Skärm: 2 x BenQ TFT 24" LED 120Hz | Chassi: NZXT Switch 810 - Vit | PSU: Silverstone Strider 1000W | 3DMark11: ~X7000 / P15000 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av svarthjarta:

Är det säkert och legit att handla här då? Läst om folk var nycklar blivit blockerade efter några månader.

Nej
Ja, så kan det bli när man handlar från sådana ställen.

Microsoft säljer nycklar till Windows 10: http://www.microsoftstore.com/store/mseea/sv_SE/pdp/Windows-1...