Kvitto(mail) från inet inte levererat?

Permalänk

Kvitto(mail) från inet inte levererat?

Tjenare!

Med rubriken menar jag att jag handla hos Inet igår och de stod jag skulle få ett kvitto på min mail. Har dock inte fått detta vet någon om de kommer inom 12timmar/24h?

Känns lite osäkert man vill ju gärna ha bevis på det man köpt!

Alla tips och svar uppskattas!

Visa signatur

CPU- Intel I7 6700k 4.0 GHz // GPU- Evga 1070 FTW Gaming // Ram- Corsair Vengeance 16gb // PSU- Evga Supernova G2 750w // Chassi- Fractal Design Define S // Lagring- Samsung 850 EVO Series 500GB

Permalänk
Medlem

Kikat i skräpkorgen och sånt?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Jag tror du kan logga in hos Inet.se och kolla både gamla och aktiva ordrar. Där kanske du kan se din order och om den är på väg.

Permalänk

@jOnÄTÄn
@FANTEN

Yes kollat i skräpkorgen.
Kollade på mina ordarar och det står jag inte har en aktiv, men fick sms igår att min order packades och ändringar inte kunde göras :S

Visa signatur

CPU- Intel I7 6700k 4.0 GHz // GPU- Evga 1070 FTW Gaming // Ram- Corsair Vengeance 16gb // PSU- Evga Supernova G2 750w // Chassi- Fractal Design Define S // Lagring- Samsung 850 EVO Series 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bossebrutal88:

@jOnÄTÄn
@FANTEN

Yes kollat i skräpkorgen.
Kollade på mina ordarar och det står jag inte har en aktiv, men fick sms igår att min order packades och ändringar inte kunde göras :S

Kikade lite på mailen från inej jag fått.
orderbekräftelse 26 juni
Leverans mail (att paketet var på väg) den 27 juni
Kvitto fick jag den 28 juni i ett tredje mail. Så det verkar som de skickar ut det senare.
Så ser det i princip ut på alla ordrar från dom jag fått Kvittot kommer några dagar senare.

Så det är nog bara att vänta. Har du inte fått det på fredag kan du ju ringa och höra med dom.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

@jOnÄTÄn
Har inte ens fått bekräftelse mail :/

Visa signatur

CPU- Intel I7 6700k 4.0 GHz // GPU- Evga 1070 FTW Gaming // Ram- Corsair Vengeance 16gb // PSU- Evga Supernova G2 750w // Chassi- Fractal Design Define S // Lagring- Samsung 850 EVO Series 500GB

Permalänk

Kontakta Inet känns väl som det mest säkra alternativet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bossebrutal88:

@jOnÄTÄn
Har inte ens fått bekräftelse mail :/

OK. Men kontakta dom så reds det ut snabbt om något gått galet Man brukar ha sakerna dagen efter om det finns i lager.
http://www.inet.se/support

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Tänkte göra de men jobbade till sex så hann inte kontakta dom, får göras imorgonbitti

Tack bojz!

Visa signatur

CPU- Intel I7 6700k 4.0 GHz // GPU- Evga 1070 FTW Gaming // Ram- Corsair Vengeance 16gb // PSU- Evga Supernova G2 750w // Chassi- Fractal Design Define S // Lagring- Samsung 850 EVO Series 500GB