Windows 10 Instalerad med ISO/USB frågor

Permalänk
Medlem

Windows 10 Instalerad med ISO/USB frågor

Hej om man formaterat och instalarat win10 så kvarstår man med problemet som vissa (jag) har att man får ingen nyckel/ windows blir inte aktverat vad för nackdelar får jag av detta. ska förska få svar av Win angånde problemet

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeXZoR:

Hej om man formaterat och instalarat win10 så kvarstår man med problemet som vissa (jag) har att man får ingen nyckel/ windows blir inte aktverat vad för nackdelar får jag av detta. ska förska få svar av Win angånde problemet

Du valde väl "uppdaterings valet" och inte ren installation?

Jag uppdaterade genom windows update och mitt windows är inte aktiverat heller, jag kan inte ens aktivera det och jag får heller inget meddelande om att windows vill att jag gör det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exeo:

Du valde väl "uppdaterings valet" och inte ren installation?

Jag uppdaterade genom windows update och mitt windows är inte aktiverat heller, jag kan inte ens aktivera det och jag får heller inget meddelande om att windows vill att jag gör det

Valda att gör det på en anna enhet eller vad det vallet va nu mera alla fal det valet som sen låter en göra en Flash usb eller en ISO fill

Så nej ingen uppdatering

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeXZoR:

Valda att gör det på en anna enhet eller vad det vallet va nu mera alla fal det valet som sen låter en göra en Flash usb eller en ISO fill

Så nej ingen uppdatering

Skulle gissa på att aktiverings-servrarna är överbelastade just nu. Laptopen kunde jag aktivera imorse, men nu kan jag inte aktivera min desktop efter uppdatering.

Edit: Gött störande då jag tänkte göra en reset, men måste ju aktivera först för att nyckeln skall uppdateras.

Visa signatur

MB: Z390 Aorus Master | CPU: Intel Core i9 9900KS | CPU-Cooler: Corsair Hydro H150i PRO RGB Push/Pull | Mem: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200MHz 14-14-14-34 | GFX: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC 11GB | PSU: Corsair RM1000i | SSD 1: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | SSD 2: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Sound Card: Creative Sound BlasterX AE-5 | Case: FD Define R6 TG | OS: Win 11 Pro | Peripherals: Asus ROG Swift PG279Q | Dell U2719D | Corsair K100 RGB OPX | Corsair Scimitar Wireless | Corsair Gaming MM700 RGB Extended 3XL | Kingston HyperX Cloud Alpha S Blackout | ModMic Wireless | Logitech Z623 | DXRacer Drifting | unRAID Server: 38TB