Permalänk

Billig mobiltelefon köpes

Min gamla trogna Samsung Galaxy s2 har nu dött efter 4 år och har inte jättebra med pengar för tillfället.

Letar därför efter en mobil som är bättre / motsvarande till en S2:a för så billig peng som möjligt, behöver inte vara i nyskick så länge det inte är repor på skärm.

Bor och kan ta mig runt i stockholm men kan även köra längre bort (uppsala tex) ifall något intressant skulle finnas.

Skriv vad ni har för något, vart ni finns och vad ni vill ha för den.

MVH Henrik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en Sgs2 i perfekt skick om du är intresserad

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Medlem

Har en iPhone 4S i utan några som helst repor om det skulle kännas intressant.

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk
Medlem

Har en iPhone 4. Kanske låst till Telia/Halebop..

Permalänk
Medlem

Har en galaxy Nexus i fint skick osäker på om den är låst

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Medlem

Har en olåst Samsung Galaxy S3, men vill helst inte släppa den för under 800 kr.

Permalänk

Vit olåst galaxy s3 som dock har en mindre spricka längst ner på telefonen, dock inte på skärmen. Original låda, kvitto, laddare och tre skal har jag också. Finns i gbg men om du är intresserad kan jag skicka den.

Skickades från m.sweclockers.com