Kan inte joina vissa cs:go servrar ibland

Permalänk
Medlem

Kan inte joina vissa cs:go servrar ibland

Hallå! Som rubriken lyder så kan jag ibland inte joina mm/esea servrar medans alla polare kan det. Står bara att den försöker reconnecta. Alltså jag kommer fram till loading screen där den laddar 75% typ, sen händer det ingenting. Detta händer kanske 2-3 gånger i veckan!
Någon som har en lösning på detta?

Tack på förhand!

Visa signatur

Yours,

Permalänk
Medlem

Nästa gång det händer ta upp console och se vad du får för felmeddelanden där. Då kan det bli lättare att lösa problemet.

Visa signatur

PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | MOBO: ASUS ROG STRIX X570-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X w/ NZXT Kraken x72 | GPU: EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW ULTRA SILENT GAMING | RAM:Corsair Vengeance DDR4 3200MHz CL16 (2X32GB) | SSD(s): 2X NVMe M.2 Samsung 970 EVO PLUS 1TB
AKA:FakeNinja

Permalänk
Medlem

Jag får inget felmeddelande. Tror att de är nånting som blockerar ipn som cs försöker connecta till.
Har provat stänga av virusprogram och firewall. Jag har ett program som heter killer network manager som följer med drivrutinen till nätvärkskortet, känns som att de kan vara något lurt med det. Men problemet är att jag inte kan avinstallera det, för då tappar jag internet!

Visa signatur

Yours,