Permalänk
Medlem

Win10 + Bootcamp

Tja. Jag har lite vagt sökt på Google om hur bra Windows 10 egentligen funkar på En MacBook Pro 13" Retina med Bootcamp och hittar mest artiklar om preview'n... Så nu när Windows 10 officiellt är släppt och - påminner lite vagt om OSX/Eller tvärtom den diskussion ska iaf inte ha nu men som ny Mac-användare har jag alltid läst man "mister" massa funktioner som Apple ger genom att Bootcampa Windows 7/8

Så frågan är egentligen kort - hur fungerar MacBook Pro 13" Retina med Windows 10?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk

Sist jag kolla hadde ikke Apple gjort klar alle drivere etc.
Jeg ville ha av-ventad lite - da Win 10 fremdeles er er i ett veldig tidlig stadie og fremdeles har buggs samt andra barnesykdommar.
Sjekk disse trådene her
https://www.google.se/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C5CH...
Har alltid funnet svar på mine Mac issues via Macroumers

Permalänk
Avstängd

Min Mac Mini verkar innehålla i princip exakt likadana komponenter som din Macbook Pro. Windows 10 fungerar utmärkt på min Mac Mini.

Jag skulle dock rekommendera dig att strunta i Boot Camp och istället följa den guide jag länkar till här.

Permalänk
Medlem

Hej.

Kör windows 10 i bootcamp på en macbook air och det fungerar helt ok, bara lite lagg ibland när man skal släppa upp musen (och snabbt dra vidare den) men det kan ju vara handhavandefel med
Så prestandamässigt är det nog inga problem.