Asus kryddar moderkorten i ROG-serien med färgglada lysdioder

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rajat:

Ännu ett inlägg som inte har ett skit med artikeln eller ROG serien att göra

Sandlådenivå, men... det var faktiskt du som började.

Vi har bara bevisat att ditt påstående var/är felaktigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReZZiE:

Sandlådenivå, men... det var faktiskt du som började.

Vi har bara bevisat att ditt påstående var/är felaktigt.

Japp sandlådenivå!

Men, vill även jag understycka att @Rajat påstående var/är felaktigt

Att sen Rajat inte kan inse och förstå vad vi menar, är det nog inte mycket att göra åt.

Det kommer bara komma en kommentar med: Ännu ett inlägg som inte har ett skit med artikeln att göra

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av skog1s:

Japp sandlådenivå!

Men, vill även jag understycka att @Rajat påstående var/är felaktigt

Att sen Rajat inte kan inse och förstå vad vi menar, är det nog inte mycket att göra åt.

Det kommer bara komma en kommentar med: Ännu ett inlägg som inte har ett skit med artikeln att göra

Är snarare ni som inte förstår vad andra menar då ni lägger till saker som inte ens har med artikeln att göra utan lägger till helt irrelevanta saker.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Är snarare ni som inte förstår vad andra menar då ni lägger till saker som inte ens har med artikeln att göra utan lägger till helt irrelevanta saker.

Men lägg ner nu.

Snarare du som inte förstår vad andra menar, då du lägger till saker som inte ens har med artikeln att göra!!!!!

Bara inse att du skulle formulerat dig rätt från början, istället för att hålla på så här.

Sista gången jag citerar dig i denna tråden.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av skog1s:

Men lägg ner nu.

Snarare du som inte förstår vad andra menar, då du lägger till saker som inte ens har med artikeln att göra!!!!!

Bara inse att du skulle formulerat dig rätt från början, istället för att hålla på så här.

Sista gången jag citerar dig i denna tråden.

Exakt vad var det jag lade till som inte hade med artikeln att göra? Det var inte jag som började posta saker utanför ROG-serien.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rajat:

Exakt vad var det jag lade till som inte hade med artikeln att göra? Det var inte jag som började posta saker utanför ROG-serien.

Du påstod att ASUS bara tillverkar saker för dem i lägre tonåren. Eftersom det är ett falskt påstående så är det inte relevant till artikeln.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Verminator:

Du påstod att ASUS bara tillverkar saker för dem i lägre tonåren. Eftersom det är ett falskt påstående så är det inte relevant till artikeln.

Och du tar ofta upp sånt som inte har med artiklarna att göra då eller? Det jag kommenterade vad det i artikeln och jag står fortfarande för att ASUS tillverkar saker för det lägre tonåren (i.o.m deras ROG-serie eftersom du inte lyckas hålla ihop artikel och kommentarer själv)

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Skrivet av hakd:

Så du tror ett extra steg i tillverkningen bjuds på ? ser det lite lyxigare ut kan dom sälja det för några hundra extra

Nja har du sett priserna på ROG moderkorten? Deras Extreme modell går nästan på 6K så jag tror knappast att en liten led ens märks på priset.