"Ads by superadromove"

Permalänk
Medlem

"Ads by superadromove"

Nu har jag ledsnat något fruktansvärt på att varje gång jag öppnar en hemsida/internet så kommer denna ruta upp.

Jag har sökt och ladda ner samtliga virusprogram som ska "lyckas" ta bort det, men utan framgång.

Jag har kollat chromes tillägg, jag har kollat program på datorn (finns inte).

Någon som har förslag på hur man fixar det?

Tacksam för svar

Permalänk
Medlem

Har samma problem, men med "Adsfreeapp". Börjar bli trött på skiten, har försökt med flera olika program men det hjälper inte.

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem

Snälla, behöver verkligen hjälp. Tar livet utav mig när det poppar upp en massa sk*t hela tiden

Permalänk
Medlem

En enkel google sökning räcker långt:
http://lmgtfy.com/?q=ads+by+superadromove+how+to+remove

Visa signatur

PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | MOBO: ASUS ROG STRIX X570-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X w/ NZXT Kraken x72 | GPU: EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW ULTRA SILENT GAMING | RAM:Corsair Vengeance DDR4 3200MHz CL16 (2X32GB) | SSD(s): 2X NVMe M.2 Samsung 970 EVO PLUS 1TB
AKA:FakeNinja

Permalänk
Medlem

Testat malwarebytes?

Permalänk
Medlem

Japp... Funkar inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fraita:

Snälla, behöver verkligen hjälp. Tar livet utav mig när det poppar upp en massa sk*t hela tiden

Men grejen är det... Det funkar inte, har gått igenom varenda guide, laddat ner varenda program. Funkar fortfarande inte att få bort popuppsen

Permalänk
Medlem

Jag kan verkligen inte få bort den här skiten. Använt alla programmen jag har hittat, får inte bort alla popups. Någon som kan hjälpa? Går i nerverna

Permalänk
Medlem

Testat AdwCleaner? Ominstallera Chrome och alla mappar som har med Chrome att göra?

Permalänk
Medlem

Installera om windows och sluta klicka på reklam.

Visa signatur

Thermaltake W100 | 7800X3D | Asrock X670E Steel Legend | 64GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000 CL30 | RTX 4090FE