Windows 10 Google Chrome

Permalänk
Medlem

Windows 10 Google Chrome

Hej!

Någon som vet varför det tar ca 5 min att starta chrome för mig? när ja körde windows 7 hade ja inga problem med det men nu när ja installerat windows 10 så fungerar inte chrome som det ska.

Någon som vet vad det är för fel? väldigt störande

Permalänk
Medlem

Testat att ominstallera chrome?

EDIT: Såg att du även har ett fel med hårddisken i datorn. Det är inte omöjligt att detta kan ha med saken att göra.

Lade till info
Permalänk
Medlem

@martengooz: Har testat att ominstallera chrome blir samma sak efter någon dag. Det är min andra hårddisk som ja har problem med och chrome ligger på första. kan det fortfarande vara hårddisken då?

Permalänk

Har inga problem med Chrome på mina 3 maskiner som kör Win 10. Så det är inget generellt problem iaf.

Permalänk
Medlem

Katastrofen windows defender som ska skanna all chromes cache skulle jag gissa på..
Finns ett tiotal sätt att stänga av den på, värt ett försök

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

@hakd: ska testa. tack så mycket!

Permalänk
Medlem

Jag har inte heller några problem med Chrome i Windows 10, startar på direkten. Det kan inte vara några tillägg som orsakar problem efter uppgraderingen?

Permalänk

Hej!
igår bestämde jag mig för att uppgradera till Windows10. inga problem men nu när jag skulle in o surfa på Google-chrome så funkar det inte.

om jag skriver in www.google.se så får jag upp "Webbplatsen kan inte tillhandahålla en säker anslutning" - Deta är likadant på alla mina flikar, förutom Tradera & Sweclokers och några till.
Hjälp mig att lösa problemet. jag har försökt installera om, och testat Explorer där allt fungerar. :S