Permalänk
Medlem

Ark server söker spelare

Hejsan!

Jag har börjat hosta en Ark server hemma som har riktigt bra ping och är öppen 24/7. Vi har varit ett gäng polare som spelet på den ett tag men vill få in fler spelare.

Servernamn: [SWE] Dino Democracy 3xHarvest/3xExperiance/5xTame

Config:

3x XP
5x Taming Speed
3x Harvest
4x Night time speed

Även ökad svårighetsgrad.

Tidigare haft en Dayz Server: Länk på Swec och en Minecraft server Länk på swec

Vi har kört servern i ett par dagar nu och allt fungerar bra så vi skulle vilja få in lite bra folk på servern. Vi söker inte att få en server som ska bli över full av otrevliga 15 åringar bara för det ska vara många spelare på den. Ser hellre att det är 10 stycken spelare som kan sköta sig och vara allmänt trevliga och sitta på skype och lira lite och snacka skit.

Vi ser helst att personerna på servern är över 18 år (Dock inget krav)

Lägg till mig på skype för mer info - Skype: stoltish

Vi spelar mest på kvällarna men händer även att vi spelar på dagarna.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

@Ac3R: Tjena! är de en PVE server så joinar jag gärna!

Permalänk
Medlem

Jag kan gärna joina, nickar demigod ingame sen. Är 30 år ung så har åldern inne hehe, bara pma infon.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Sunk016: tja! har du ingen att lira med så lirar jag gärna! Jag har hittils bara spelat själv och de är as tråkigt... så om du har lust så adda: Don Calzone på steam

Permalänk
Medlem

Det är bara att joina har tagit bort lösenordet.

[SWE] Dino Democracy 3xHarvest/3xExperiance/5xTame

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Hittar inte servern :/

Edit: Now I did!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem

Lösenordet är borta så den är öppen för alla.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Söker medlemmar till min tribe här! Skriv gärna! o adda kardizz @ steam

Edit: Är servern uppe @Ac3R ?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.