Cooler Master Mastercase 5

Permalänk
Medlem

Jonas bjuder på en hygglig "blue steel" på filmens thumbnail
Annars hoppas jag det kommer några nya spännande SFF chassin in i testlabbet. Fanns ju en del intressanta på computex.

Permalänk
Medlem

Så jävla ful. Kom med någon ny design

Permalänk
Medlem

Ser lovande ut om man vill bygga stort... vore grymt med ett ITX i samma anda

Visa signatur

youtube.com/ultracowgaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

DLC för chassin? Jo tjena det vore nått det...

Säger bara en sak: 3D skrivare.

Det kommer att komma, vågar jag nästan slå vad om. DLC i formen av att man köper ritningar till, exempelvis en chassi-del som sedan går att skriva ut. Sedan försöker säkert några att sätta DRM på det hela så att utskriften endast går att använda en gång, sedan kommer det piratade version och... Känns bekant?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NodCommander:

Säger bara en sak: 3D skrivare.

Det kommer att komma, vågar jag nästan slå vad om. DLC i formen av att man köper ritningar till, exempelvis en chassi-del som sedan går att skriva ut. Sedan försöker säkert några att sätta DRM på det hela så att utskriften endast går att använda en gång, sedan kommer det piratade version och... Känns bekant?

Låter bräckligt. Skulle själv inte vilja ha en stomme i hårdplast.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Låter bräckligt. Skulle själv inte vilja ha en stomme i hårdplast.

Går ju dock att printa i olika ämnen, även om plast än så länge är vanligast.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruzikx:

Var det ingen som la märke till @JonasT nya tatuering? :3

Ett sent svar kanske men refererar du till tatueringen på högra underarmen så har han haft den så långt jag kan minnas

Visa signatur

Stationära: Chassi: Fractal Design Define R4 Svart Moderkort: ASUS Z170 PRO GAMING CPU: Intel Core i7 6700K Kylning: Thermalright true spirit140 power Ram: HyperX 16GB 2133MHz GPU: Asus GTX 1070 FE Lagring1: 120GB Sanddisk Extreme Lagring2: WD Black 1TB PSU: Fractal Design Integra 750W Kringutrustning: Corsair H2100 Corsair K70 RGB Razer Deathadder Logitech Z Cinema Benq 24" XL2411 Bärbar: Lenovo Y50-70 Konsol: Playstation 4

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag älskar Jonas, men det kan inte inte bara vara jag som vrider mig i stolen när han säger "böirjjja" på rejäl stockholmianska? xD

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4