Dax för Upgrade Hjälp mig!

Permalänk
Medlem

Dax för Upgrade Hjälp mig!

Jag har under en lång period har använd mig utav GeForce GTX 460 som har fungerat utmärkt utan några problem, men på ett och annat sätt har jag valt att uppgradera mig så jag kan prestera maximalt i spelläge och njuta Geforce Experince senaste funktioner!

Hjälp mig plocka fram ett briljant Kort som kan efterträda mitt GTX 460 kort!

Prisklass kan vara runt 3-4 k max!

Tacksam för svar och hjälp!

Visa signatur

When you walk up to opportunities door - don't knock it.. Kick that b*tch in, smile and introduce yourself.

Permalänk
Medlem

Jag hade valt R9 390, men eftersom du specifikt vill ha Nvidia är det bara Gtx 970 som faller in i din prisklass. Alternativt ett begagnat 980

Permalänk
Medlem
Visa signatur

When you walk up to opportunities door - don't knock it.. Kick that b*tch in, smile and introduce yourself.

Permalänk
Medlem

@Skumis: aa det där är ett grafikkort utav jävligt hög kaliber:)

Permalänk
Medlem

Fast då spräcker du ju din budget rejält 😉

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Okay jag får nog satsa på detta till slut, eller kommer eventuellt rea dyka upp ?

Visa signatur

When you walk up to opportunities door - don't knock it.. Kick that b*tch in, smile and introduce yourself.

Permalänk
Skrivet av Skumis:

Okay jag får nog satsa på detta till slut, eller kommer eventuellt rea dyka upp ?

dyker upp nåt exemplar på marknaden här då och då,
annars kan man ha tur med visningsex eller dylikt.
970 och 390 är också bra kort, som även de kan dyka upp begagnade

Permalänk
Medlem

Ett GTX 970 räcker gott och väl, jag ser ingen mening med att du köper ett GTX 980. Det är löning denna vecka, jag gissar på att många butiker kör kampanjer till helgen, vänta in dessa.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

En viktig sak kan ju vara vad du har för andra komponenter i datorn också. Jag kommer inte kunna hjälpa mer men det underlättar för andra som har bättre koll ifall du listar processor, nätagg och liknande.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Tack för hjälpen

Här är en bild på vad jag har i datorn just nu: https://gyazo.com/1be89ef4df4aac2ebec1883690a0c7b2

modekortet är sabertooth 990fx r2.0

Behöver därför splitter ny skärm och grafikkort som kombinera det mesta spel, bildredigering m.m

Skrivet av kevve1:

En viktig sak kan ju vara vad du har för andra komponenter i datorn också. Jag kommer inte kunna hjälpa mer men det underlättar för andra som har bättre koll ifall du listar processor, nätagg och liknande.

Visa signatur

When you walk up to opportunities door - don't knock it.. Kick that b*tch in, smile and introduce yourself.