Oöppnat EVGA GTX 980 ti Classified säljes/bytes

Permalänk

Oöppnat EVGA GTX 980 ti Classified säljes/bytes

Tjena!

Efter att ha skickat tillbaka 3 st G1 gaming kort pga. spoltjut väntar jag nu på ett 980 ti classified från komplett : https://www.komplett.se/product/850210/datorutrustning/grafik...

Enligt komplett bör jag ha kortet 3-4 september.

Har fixat ett nytt kort redan då allt varit så fruktansvärt långdraget. Är du sugen på ett sprillans nytt 980ti classified med full garanti, kostar det dig 8000kr inkl frakt.

Byte mot GTX 980 + pengar är också intressant.

Jag bor i Sollentuna, vid byte görs affären där jag kan testa kortet (kommer gå i taket om jag får ett till med massa jävla piss-missljud...XD ) Har Swish, tar ej emot kontanter.

mvh Johan

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tror inte du får 8000kr för det då G1 och EVGAS kort har gått för 6990kr senaste dagarna.

Men om du vill sälja det för 6000kr är jag intresserad om det inte har spoltjut. Kan hämta.

Permalänk
Hedersmedlem

Annonskommentarer rensade. Håll er till topic, d.v.s. kom med frågor eller lägg ett bud på ett grymt kort

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Skrivet av Xiano:

Tror inte du får 8000kr för det då G1 och EVGAS kort har gått för 6990kr senaste dagarna.

Men om du vill sälja det för 6000kr är jag intresserad om det inte har spoltjut. Kan hämta.

Vart hittar man ett Classified för 6990? Då är jag intresserad av ett par, har letat men hittar inga sådana.

Visa signatur

|Carbide Air 540|AX1200|ROG RIVE|3930K|32GB|GTX 1080 Classified|850Pro|ROG Swift|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiano:

Tror inte du får 8000kr för det då G1 och EVGAS kort har gått för 6990kr senaste dagarna.

Men om du vill sälja det för 6000kr är jag intresserad om det inte har spoltjut. Kan hämta.

det här är ett classified.

Permalänk
Medlem
Skrivet av versions:

det här är ett classified.

Jag vet, vad vill du säga med det? Alla 980ti kort klockar snarlikt, så spelar mindre roll. Mitt bud på 6000kr kvarstår.

Permalänk
Skrivet av Xiano:

Jag vet, vad vill du säga med det? Alla 980ti kort klockar snarlikt, så spelar mindre roll. Mitt bud på 6000kr kvarstår.

classified kortet har ett garanterat högre överklockningstak än majoriteten av korten då evga betalar extra för bättre chipp till classified-serien.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellberg244:

classified kortet har ett garanterat högre överklockningstak än majoriteten av korten då evga betalar extra för bättre chipp till classified-serien.

Klockar de bättre än G1 gaming? Om du kan visa på det kanske jag höjer mitt bud något

Permalänk
Skrivet av Xiano:

Klockar de bättre än G1 gaming? Om du kan visa på det kanske jag höjer mitt bud något

G1 gaming har precis som classified ett högre binnat chipp. Bör klocka snarlikt. Har som sagt haft 3 av dom alla har lidit av det vidrigaste coilwhinet jag hört.

Permalänk
Medlem

Har ett ref 980ti om det är intressant? Lägger lite pengar imellan såklart.

Permalänk
Medlem

synd att man bor i skåne annars hade jag velat byta mitt evga 980 hybrid.

Visa signatur

Chassi: Hex Gear R80 CPU: i7 6950X RAM: Corsair Dominator Platinum 64GB DDR4 2800MHz Grafik: ASUS GTX 1080Ti ROG Poseidon SLI Moderkort: MSI X99A XPOWER GAMING TITANIUM Kylning: Custom loop SSD: Samsung 960 PRO 1TB Nätagg: Corsair AX1200i Ljudkort: ASUS Essence STX II Bildskärm: 55" LG OLED55B7V Keyboard: Ducky MIYA Pro Sakura

Permalänk
Skrivet av zazuki:

Har ett ref 980ti om det är intressant? Lägger lite pengar imellan såklart.

Är ute efter lite mer pengar i plånkan då ja tänkte bygga en till pc för pengarna som blir över

Skrivet av FrozTiQ:

synd att man bor i skåne annars hade jag velat byta mitt evga 980 hybrid.

Om du råkar ha vägarna förbi stockholm nån gång dom närmaste två veckorna kan du hojta till!

Permalänk

Har två bud på GTX 980 + 1500kr och 2500kr.

Kommer ej släppa kortet till dom buden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellberg244:

Om du råkar ha vägarna förbi stockholm nån gång dom närmaste två veckorna kan du hojta till!

haha har jag det så lovar jag att hojta till

Visa signatur

Chassi: Hex Gear R80 CPU: i7 6950X RAM: Corsair Dominator Platinum 64GB DDR4 2800MHz Grafik: ASUS GTX 1080Ti ROG Poseidon SLI Moderkort: MSI X99A XPOWER GAMING TITANIUM Kylning: Custom loop SSD: Samsung 960 PRO 1TB Nätagg: Corsair AX1200i Ljudkort: ASUS Essence STX II Bildskärm: 55" LG OLED55B7V Keyboard: Ducky MIYA Pro Sakura

Permalänk
Medlem

Har ett EVGA SC ACX2.0+ Och sedan 1800kr! Om inte, vad kan du tänkas släppa kortet för?

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Skrivet av MexxII:

Har ett EVGA SC ACX2.0+ Och sedan 1800kr! Om inte, vad kan du tänkas släppa kortet för?

Priset är 8000kr, får jag inte 8000kr behåller jag kortet. Budet på 2500kr + ett gtx 980 tackade jag nej till så 1800 + gtx 980 blir också ett nej

Permalänk

Tydligen är classified-kortet försenat..

Om någon fortfarande är sugen på ett nytt 980ti är det bara kika hos komplett vad dom har i lager, mitt pris är: kompletts pris - 600kr

Permalänk

Har ett G1 gaming gtx 970 som jag skulle kunna tänka ge + 3500 Kronor. Jag har även ett vattenblock till kortet som är EK-FC970 GTX WF3 - Nickel. Det skulle jag kunna tänka mig ingå i bytet. Kan även konstatera att kortet har ett Asic-score på +- 75%, läste 76 i Windows 7 men 74,4 i Windows 10, har ingen aning varför. Kortet har inte överclockats mer än i korta stunder. Blocket har varit monterat på andra kort men aldrig på just detta kortet, så alla garantier finns kvar. Kvitto och kartong på grafikkortet ingår givetvis också.
Jag vet som sagt att du ville byta mot ett GTX 980 och inte ett 970 och det är även därför jag betalar en bra bit mer. Annars ber jag om ursäkt för att jag tog din tid!

Permalänk
Skrivet av Spgreaper:

Har ett G1 gaming gtx 970 som jag skulle kunna tänka ge + 3500 Kronor. Jag har även ett vattenblock till kortet som är EK-FC970 GTX WF3 - Nickel. Det skulle jag kunna tänka mig ingå i bytet. Kan även konstatera att kortet har ett Asic-score på +- 75%, läste 76 i Windows 7 men 74,4 i Windows 10, har ingen aning varför. Kortet har inte överclockats mer än i korta stunder. Blocket har varit monterat på andra kort men aldrig på just detta kortet, så alla garantier finns kvar. Kvitto och kartong på grafikkortet ingår givetvis också.
Jag vet som sagt att du ville byta mot ett GTX 980 och inte ett 970 och det är även därför jag betalar en bra bit mer. Annars ber jag om ursäkt för att jag tog din tid!

Affär är redan uppgjord, glömt att markera annonsen som såld