Shyssta spotifylistor för gaming som csgo, lol och för fester?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jun 2015

Shyssta spotifylistor för gaming som csgo, lol och för fester?

Hej jag söker spellistor som passar bra när man spelar typ om man övar headshots på cs eller om man har fest hemma. Går bra med både gamla klassiker och nya goa låtar.

Sen undrar jag var man kan lyssna på den senaste musik som är bra. Spotify kanske har den funktionen någonstans?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2005

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jun 2015

@Eptk: Tack. Lyssnat igenom lite inte riktigt min smak tyvärr.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Nu vet inte jag hur ni festar men Korpiklanis Vodka på repeat brukar funka. Till cs-grind kör jag You should drink cucumber flavored beer, endast.

Skickades från m.sweclockers.com

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2009

För att hålla koll på de senaste släppen använder jag Swarm.fm och Soundcloud (där jag följer skivbolag eller artister/producenter. Vad är det för typ av musik du är ute efter?

MB: Asus Z97-A CPU: Intel Core i5 4690K 4.6 GHz Kylare: Noctua NH-U14S GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: 16GB (4x4GB) Corsair Vengeance DDR3 1600MHz SSD: Crucial MX100 512GB Lagring: WD Red 6TB PSU: Fractal Design Newton R3 600W Chassi: Fractal Design Define R4 (w/ 3x Silent Series R2 140mm)

Skärm: Asus ROG Swift PG279Q Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Mionix Naos 7000

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jun 2015
Skrivet av alex5555:

För att hålla koll på de senaste släppen använder jag Swarm.fm och Soundcloud (där jag följer skivbolag eller artister/producenter. Vad är det för typ av musik du är ute efter?

Hiphop. Techno. Dupstep. Hardstyle. Party.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2009
Skrivet av Farbror Krut:

Hiphop. Techno. Dupstep. Hardstyle. Party.

Jag har några listor med Progressive House, Electro-house/Big Room och Deep/Future House. Inget med Hiphop, Techno, Dupstep eller Hardstyle tyvärr. Kan länka om du är intresserad.

MB: Asus Z97-A CPU: Intel Core i5 4690K 4.6 GHz Kylare: Noctua NH-U14S GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: 16GB (4x4GB) Corsair Vengeance DDR3 1600MHz SSD: Crucial MX100 512GB Lagring: WD Red 6TB PSU: Fractal Design Newton R3 600W Chassi: Fractal Design Define R4 (w/ 3x Silent Series R2 140mm)

Skärm: Asus ROG Swift PG279Q Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Mionix Naos 7000

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skara
Registrerad
Okt 2012

Jag frågade största LoL-spelaren i huset och han lyssnar helst på Monstercat (gör sökning på Spotify). Ger minst 2 kills extra säkert.

Mobo: Z77M-D3H | CPU: i7 3770K 3,5 GHz | GPU: GTX 1070 8GB | RAM: 2x8GB 1600MHz | SSD: V300 120GB | HD: Barracuda 1TB | Display: AOC q2963Pm 29"| T.bord: Tesoro RGB | Mus: Qpad 8K | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: FD Integra R2 650W | CPU kylare: CM Hyper 212 EVO | Laptop: Lenovo Y50-70 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jun 2015

@alex5555: Ja tack

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2009
Skrivet av Farbror Krut:

Kolla min Spotify profil, finns tre publika listor där.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jun 2015
Skrivet av alex5555:

Kolla min Spotify profil, finns tre publika listor där.

I will tack så mycket.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2013

vet inte vad du gillar, men har en lista med festmusik och lite blandat:

https://open.spotify.com/user/erikramberg/playlist/5mLtEREB4g...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2015

@Farbror Krut:

https://player.spotify.com/user/roddan1998/playlist/7z3wGYdNd...

Denna lista var min 'gaminglista' förut, notera att den är över 1 år gammal haha..