Söker AMD R9 290(x) och nätagg + chassi

Permalänk
Medlem

Söker AMD R9 290(x) och nätagg + chassi

Tjena. Håller på att bygga en speldator på en budget och tänkte att det kan vara bra att försöka få ett fynd här i marknaden.
Jag söker efter ett grafikkort av typen R9 290 eller R9 290X

Mitt enda krav är att det ska vara eftermarknadskylare på. Och jag är INTE intresserad av ASUS-kort.

Jag söker även efter ett passande nätaggregat till mitt system. Minst borde det väl vara 600W.

Om någon även har ett fractal design R4 (svart) i göteborg kan jag tänka mig köpa denna.

Kom gärna med en kommentar om vad du har att erbjuda samt ett pris.

Prioriterar upphämtning i Göteborg.

Ser fram emot Era svar

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk

Har ett Powercolor 290 men det sitter ett Vattenkylningsblock på det blir till salu i nästa vecka när nya kortet kommer.
Intressant eller vill du ha luftkylt?
Hela 25mhz fabriksöverklock
http://imgur.com/NaLPQKa

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

hej,
har en nätagg: 1000 W 80 Plus Gold-nätaggregat inköpt på NetOnNet för dryga halvår sedan, inga defekter eller likande, finns att hämta i GBG Pima om du ev. intresserad ^^

Permalänk

Tjena, har ett fractal design R3 som är moddat, den saknar hårddisk burar men är annars i fint skick.
Sitter 4-140mm fractal fläktar i.
Kan kolla om jag hittar hårddiskburarna och ta några kort på det om du vill.
Priset kan vi diskutera senare om du blir sugen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Har ett Powercolor 290 men det sitter ett Vattenkylningsblock på det blir till salu i nästa vecka när nya kortet kommer.
Intressant eller vill du ha luftkylt?
Hela 25mhz fabriksöverklock
http://imgur.com/NaLPQKa

Dumt av mig att inte skriva det men jag är bara intresserad av luft tyvärr. Tack ändå

Skrivet av sleppy:

hej,
har en nätagg: 1000 W 80 Plus Gold-nätaggregat inköpt på NetOnNet för dryga halvår sedan, inga defekter eller likande, finns att hämta i GBG Pima om du ev. intresserad ^^

Vad är det för märke och vad vill du ha för den?

Skrivet av Gramps-Makarov:

Tjena, har ett fractal design R3 som är moddat, den saknar hårddisk burar men är annars i fint skick.
Sitter 4-140mm fractal fläktar i.
Kan kolla om jag hittar hårddiskburarna och ta några kort på det om du vill.
Priset kan vi diskutera senare om du blir sugen.

Skickades från m.sweclockers.com

Jadu, det hade kunnat vara intressant men jag behöver montera min 3,5" lagringsdisk någonstans. Hör av dig om du hittar den

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem

Sapphire AMD r9 290 tri-x om intresserad

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av haiPA:

Sapphire AMD r9 290 tri-x om intresserad

Är väldigt intresserad av tri-x. Du får PM alldeles strax

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem
Skrivet av sleppy:

hej,
har en nätagg: 1000 W 80 Plus Gold-nätaggregat inköpt på NetOnNet för dryga halvår sedan, inga defekter eller likande, finns att hämta i GBG Pima om du ev. intresserad ^^

märke: LEPA G1000-MB ,
priside: då den e relativ ny, så vad sägs om 650-700kr då ett nytt ligger på 1k.

Permalänk
Skrivet av breakwin:

Dumt av mig att inte skriva det men jag är bara intresserad av luft tyvärr. Tack ändå
Vad är det för märke och vad vill du ha för den?

Jadu, det hade kunnat vara intressant men jag behöver montera min 3,5" lagringsdisk någonstans. Hör av dig om du hittar den

Tyvärr är dem kastade då jag har flyttat under tiden jag moddade chassiet.
Du kan ju sätta upp hårddiskar där 5.25 platserna är om du är sugen eller så, men förstår ju om du inte är sugen på att köpa ett chassi och börja modda det.

Om du fortfarande är sugen tog jag lite bilder som jag kan skicka över till dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gramps-Makarov:

Tyvärr är dem kastade då jag har flyttat under tiden jag moddade chassiet.
Du kan ju sätta upp hårddiskar där 5.25 platserna är om du är sugen eller så, men förstår ju om du inte är sugen på att köpa ett chassi och börja modda det.

Om du fortfarande är sugen tog jag lite bilder som jag kan skicka över till dig.

skicka gärna bilderna så kan jag ta en titt?

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk

Går att fixa mer bilder om det önskas

Permalänk
Medlem

Har ett Sapphire r9 290(x) tri-x om det är intressant.

Permalänk
Medlem

Ett icke modifierat Fractal Design Define R3 i bra skick finnes, alla hårddiskslädar, frontpanel etc följer med.
Intressant? Hör av dig med bud i så fall.
Bor nära Göteborg och är rätt ofta i Frölunda, kan säkert lösa transport i samband med andra ärenden.