Permalänk
Medlem

Canon Pixma MX455

Hej! Har denna skrivare men tycker det ofta blir problem med att papperna inte matas in.

Någon som har liknande problem?

Är det helt enkelt dags att skaffa en ny skrivare?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem

Har själv en PIXAM MP280, har innan haft problem med pappersmatningen. Det jag gjorde var att helt enkelt trycka ner papperna ganska hårt in i matningsluckan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av harpya:

Har själv en PIXAM MP280, har innan haft problem med pappersmatningen. Det jag gjorde var att helt enkelt trycka ner papperna ganska hårt in i matningsluckan.

På min skjuter man in papperna framifrån. Fast jag tycker att jag trycker in dom så mycket jag kan får jag varning om att det inte finns papper.

Verkar väldigt känsligt när det gäller hur många papper man kan använda, om det är snett m.m.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10