Permalänk
Medlem
Skrivet av Bewise:

Jag har en A10-7700k och nu vet jag inte hur stor skillnad det är mellan den och A10-6800k men tror inte det är någon stor skillnad, gällande D3 i 1920 ligger jag nånstans mellan 15-30 fps om jag inte missminner mig. Eller så är det något galet med min APU.

menar du 1080p då lr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av criscros:

menar du 1080p då lr?

Jo precis

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bewise:

Jo precis

konstigt:/ den borde prestera bättre.. är allt som det ska då? throttlar den inte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av criscros:

konstigt:/ den borde prestera bättre.. är allt som det ska då? throttlar den inte?

Om han kör med orginalkylaren kan det mycket väl vara så annars borde man prova att kyla vrm:en med en extra fläkt riktad på dom & se om det blir någon förbättring eller??

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av skruvis:

Om han kör med orginalkylaren kan det mycket väl vara så annars borde man prova att kyla vrm:en med en extra fläkt riktad på dom & se om det blir någon förbättring eller??

låter som en bra ide.

Permalänk
Medlem
Skrivet av criscros:

konstigt:/ den borde prestera bättre.. är allt som det ska då? throttlar den inte?

Skrivet av skruvis:

Om han kör med orginalkylaren kan det mycket väl vara så annars borde man prova att kyla vrm:en med en extra fläkt riktad på dom & se om det blir någon förbättring eller??

Så vitt jag vet så gör den inte det men ska som sagt försöka ta mig an och titta upp det hela igen efter jag kommit hem från jobbet! Glömde skriva att jag även kör på lägsta inställningarna samt samma inställningar fast på 1680x1050 och det blir ingen märkbar skillnad, det är på 1280x720 som D3 flyter.

Kör på en Scythe Kozuti eftersom orginalkylaren inte ryms på höjden i mitt Antec ISK 310-150. Tror som värst har väl tempen legat på mellan 50-60 grader.

Dock har jag klockat ner den lite och sänkt volten lite samt ändrat tdp till 45 watt. Dock tycker jag inte att flytet har blivit nå sämre i varken Dota 2 och D3 i jämförelse med förut. Av de spel jag spelar på nätet utav CS:GO, LOL, Heroes of the Storm, Dota 2 och D3 så är det Dota 2 och D3 som har varit mest krävande.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bewise:

Så vitt jag vet så gör den inte det men ska som sagt försöka ta mig an och titta upp det hela igen efter jag kommit hem från jobbet! Glömde skriva att jag även kör på lägsta inställningarna samt samma inställningar fast på 1680x1050 och det blir ingen märkbar skillnad, det är på 1280x720 som D3 flyter.

Kör på en Scythe Kozuti eftersom orginalkylaren inte ryms på höjden i mitt Antec ISK 310-150. Tror som värst har väl tempen legat på mellan 50-60 grader.

Dock har jag klockat ner den lite och sänkt volten lite samt ändrat tdp till 45 watt. Dock tycker jag inte att flytet har blivit nå sämre i varken Dota 2 och D3 i jämförelse med förut. Av de spel jag spelar på nätet utav CS:GO, LOL, Heroes of the Storm, Dota 2 och D3 så är det Dota 2 och D3 som har varit mest krävande.

Skickades från m.sweclockers.com

vad för minneshastighet kör du med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Min Athlon 760k gick att klocka till 4.5GHz @ 1.4-ish V med stockkylaren. (Utan heatpipes, dvs den som följde med).
Ja VRM:er blir varma men med lite luftflöde fungerade det.

Har inte testat med iGPU i drift dock, det påverkar självfallet med med en billig luftkylare, helst en top-down kylare så kommer man mycket långt.

Klockat min 760k till 4.7ghz dock med en vätskekylare på det.

Har även klockat en A6-7400k APU, dock bara dual core och en kaveri som klockar lägre men är snabbare från början. Fick upp den i 4.4ghz stabil, skulle nog kunna få den stabil i 4.5ghz men var osäker på rekommenderad max voltage på kaveri.
Kylde A6-7400k med en noctua lh-l9a.

7870k är väl den biffigaste APUn? Fast typ 7850k med högre klocks.

Körde 1866mhz på APUn vilket ej var helt optimalt, hade velat ha 2133mhz iaf.

Här spelar jag BF4 på a6-7400k i typ 720p, observera det är en dual core och jag spelar in samtidigt etc så ej helt optimalt, fick rätt stor framdrop på den prollen vid inspelning:
https://www.youtube.com/watch?v=hKW7ZE4QoKo

Skrivet av Bewise:

Jag har en A10-7700k och nu vet jag inte hur stor skillnad det är mellan den och A10-6800k men tror inte det är någon stor skillnad, gällande D3 i 1920 ligger jag nånstans mellan 15-30 fps om jag inte missminner mig. Eller så är det något galet med min APU.

har du gjort detta som ngn kommentarade i ett av mina APU klipp?

EDIT, haha såg en hade kommenterat ett av mina APU klipp:
OK.Do this.
BIOS
Advanced
North Bridge or NB
Find a function that allows the use of 2GB of ram to be used for Video.Turn that on.Then let us see.

Detta hade jag inte gjort, så kanske kunnat gå bättre? Har ej datorn hemma mer o kan testa. Vet ngn vad default är på grafikminnet?

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av criscros:

vad för minneshastighet kör du med?

2133. Dock var jag tvungen att ställa in timingen manuellt för att få 2133, körde jag default hamnade de på 1333 eller 1866, kommer inte ihåg exakt.

Skrivet av stimpen:

har du gjort detta som ngn kommentarade i ett av mina APU klipp?

EDIT, haha såg en hade kommenterat ett av mina APU klipp:
OK.Do this.
BIOS
Advanced
North Bridge or NB
Find a function that allows the use of 2GB of ram to be used for Video.Turn that on.Then let us see.

Detta hade jag inte gjort, så kanske kunnat gå bättre? Har ej datorn hemma mer o kan testa. Vet ngn vad default är på grafikminnet?

Det har jag inte, ska definitivt prova det imorrn!

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bewise:

2133. Dock var jag tvungen att ställa in timingen manuellt för att få 2133, körde jag default hamnade de på 1333 eller 1866, kommer inte ihåg exakt.

Det har jag inte, ska definitivt prova det imorrn!

det låter skumt att de presterar så dåligt.. den borde klara av det utan problem juu..:/

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

Klockat min 760k till 4.7ghz dock med en vätskekylare på det.

Har även klockat en A6-7400k APU, dock bara dual core och en kaveri som klockar lägre men är snabbare från början. Fick upp den i 4.4ghz stabil, skulle nog kunna få den stabil i 4.5ghz men var osäker på rekommenderad max voltage på kaveri.
Kylde A6-7400k med en noctua lh-l9a.

7870k är väl den biffigaste APUn? Fast typ 7850k med högre klocks.

Körde 1866mhz på APUn vilket ej var helt optimalt, hade velat ha 2133mhz iaf.

Här spelar jag BF4 på a6-7400k i typ 720p, observera det är en dual core och jag spelar in samtidigt etc så ej helt optimalt, fick rätt stor framdrop på den prollen vid inspelning:
https://www.youtube.com/watch?v=hKW7ZE4QoKo

har du gjort detta som ngn kommentarade i ett av mina APU klipp?

EDIT, haha såg en hade kommenterat ett av mina APU klipp:
OK.Do this.
BIOS
Advanced
North Bridge or NB
Find a function that allows the use of 2GB of ram to be used for Video.Turn that on.Then let us see.

Detta hade jag inte gjort, så kanske kunnat gå bättre? Har ej datorn hemma mer o kan testa. Vet ngn vad default är på grafikminnet?

dra mig baklänges! väldig kapabel apu måste jag ändå säga! det flöt på bättre kan jag tänka mig utan att spela in det va? dessutom så finns det lite mer att hämta ifrån minnena och gpu överklock iaf väldigt imponerande att de sämre apuerna klarar av en hel del

mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av criscros:

det låter skumt att de presterar så dåligt.. den borde klara av det utan problem juu..:/

Då så gänget, har provat mig lite fram. Körde default i bios, minnena ställdes då på 1333 mhz, drog igång D3, låg på mellan 15-17 fps på 1920x1080 med high på texturer, medium på skuggor, ingen antilasing.
Ändrade till 2133 mhz genom ett enklare sätt genom att bara ändra på minnenas profile, samma inställningar som tidigare låg jag nu på 25-30 fps. På 1600x900 blev det 30-35 fps, på 1280x720 låg det på 40-45 fps ungefär.

Provade sänka ner volten på cpun, klockade ner den lite grann och ställde tdp'n på 45 watt, fps gick bara ner på sin höjd 3 fps när jag provade på de ursprungliga inställningarna på 1920. Processorn ligger mellan 25-45 grader i Windows och när jag spelar spel, nedvoltad som default hastigheten.

Skrivet av stimpen:

har du gjort detta som ngn kommentarade i ett av mina APU klipp?

EDIT, haha såg en hade kommenterat ett av mina APU klipp:
OK.Do this.
BIOS
Advanced
North Bridge or NB
Find a function that allows the use of 2GB of ram to be used for Video.Turn that on.Then let us see.

Detta hade jag inte gjort, så kanske kunnat gå bättre? Har ej datorn hemma mer o kan testa. Vet ngn vad default är på grafikminnet?

Provade leta i bioset men lyckades inte finna någonting av det du skrev. Skrev tidigare i våras om videominnet i en tråd som jag hade totalt glömt bort där jag skrev att när jag går på egenskaper på den här datorn så står det att jag har 8 gb ramminne men att bara 3.44 gb går att använda. Vet inte om det har någon betydelse.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem

Har provat andra sätt, försökt öka minnesallokering i msconfigen till 8gb utan att ha lyckats, har även tagit ut båda minnena och provat dom var för sig i varje slot och inget fel hittades där. Provat spela med en sticka och förlorar runt 7-8 fps.

Gick in på Gigabytes hemsida och kollade upp om moderkortet stödjer de minnen jag har, hittade inte dom i listan.

Edit: Miss av mig, såg inte att minnet hade ändrats om till 1333mhz när jag bara hade i en sticka, ändrade om i bioset till 2133mhz och voila så ligger den på samma fps som jag hade som när jag hade i båda stickorna, måste nästan betyda då att när jag har i båda stickorna så används bara ett ändå.

Edit 2: Har uppdaterat till senaste bios:et, blev ingen förändring.

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bewise:

Har provat andra sätt, försökt öka minnesallokering i msconfigen till 8gb utan att ha lyckats, har även tagit ut båda minnena och provat dom var för sig i varje slot och inget fel hittades där. Provat spela med en sticka och förlorar runt 7-8 fps.

Gick in på Gigabytes hemsida och kollade upp om moderkortet stödjer de minnen jag har, hittade inte dom i listan.

Edit: Miss av mig, såg inte att minnet hade ändrats om till 1333mhz när jag bara hade i en sticka, ändrade om i bioset till 2133mhz och voila så ligger den på samma fps som jag hade som när jag hade i båda stickorna, måste nästan betyda då att när jag har i båda stickorna så används bara ett ändå.

Edit 2: Har uppdaterat till senaste bios:et, blev ingen förändring.

Trist, du har ändå en a10, tycker den skulle gå bättre än så...
Hehe ser nu att du har samma mobo som jag o samma högtalare

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

Trist, du har ändå en a10, tycker den skulle gå bättre än så...
Hehe ser nu att du har samma mobo som jag o samma högtalare

Jo verkligen, känns segt att bara utnyttja halva kraften. Mina minnen måste vara lowprofile (alltså vanliga standarden utan de stora heatsinken) om det ska rymmas i chassit, det är knappt minnena ryms eftersom min Scythe Kozuti inkränktar smått mot minnesplatserna så ett av minnena får smått vara lite böjd så man blir ganska begränsad i sitt sökande, sökte på prisjakt efter minnen som ligger på 2133/2400 mhz med rätt storlek och hittade bara två stycken som mitt moderkort supportrar. Synd bara att de kostar runt nästan 2000 kr :/ Får väl "nedgradera" mig och leta efter minnen som har 1866 mhz
Det som är vägen för högre minnen och stockylaren är på platån som hårddiskarna sitter, där man kan sätta dit en riktigt slimmad skivläsare så skulle man kunna kapa bort den sektionen och på så vis kanske stockkylaren och andra minnen med högre höjd rymmas och då är det kanske större chans man hittar nå minnen som moderkortet stödjer.

Haha se där! Allt flytit på för din del? Vad tycker du om högtalarna?

Edit: Tycker för övrigt att det är märkligt att moderkortet knappt stödjer nåt vanligt eller lowprofile minne, med tanke på att det är ett mini-itx moderkort som förmodligen lär hålla till i trånga utrymmen.

Edit 2: Nepp, hittade inga på 1866mhz som passade mitt moderkort, fuck this, får fundera mer på att modda chassit.

Edit 3: Kollade upp alla fm2+ moderkort som prisjakt listar, inte en av dom stöjder dom minnen jag har. Jag ger upp

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bewise:

Jo verkligen, känns segt att bara utnyttja halva kraften. Mina minnen måste vara lowprofile (alltså vanliga standarden utan de stora heatsinken) om det ska rymmas i chassit, det är knappt minnena ryms eftersom min Scythe Kozuti inkränktar smått mot minnesplatserna så ett av minnena får smått vara lite böjd så man blir ganska begränsad i sitt sökande, sökte på prisjakt efter minnen som ligger på 2133/2400 mhz med rätt storlek och hittade bara två stycken som mitt moderkort supportrar. Synd bara att de kostar runt nästan 2000 kr :/ Får väl "nedgradera" mig och leta efter minnen som har 1866 mhz
Det som är vägen för högre minnen och stockylaren är på platån som hårddiskarna sitter, där man kan sätta dit en riktigt slimmad skivläsare så skulle man kunna kapa bort den sektionen och på så vis kanske stockkylaren och andra minnen med högre höjd rymmas och då är det kanske större chans man hittar nå minnen som moderkortet stödjer.

Haha se där! Allt flytit på för din del? Vad tycker du om högtalarna?

Edit: Tycker för övrigt att det är märkligt att moderkortet knappt stödjer nåt vanligt eller lowprofile minne, med tanke på att det är ett mini-itx moderkort som förmodligen lär hålla till i trånga utrymmen.

Edit 2: Nepp, hittade inga på 1866mhz som passade mitt moderkort, fuck this, får fundera mer på att modda chassit.

Edit 3: Kollade upp alla fm2+ moderkort som prisjakt listar, inte en av dom stöjder dom minnen jag har. Jag ger upp

Vad är det för minnen du har?
Jag är ej säker men bara för att mobotillverkaren inte listat minnet så tror jag inte det behöver vara ngt problem.
Tror ej de testar alla minnen på marknaden och kommer ngt nytt minne så.gr de ej tillbaka och testar det på alla mobos.
Så vad jag fått för mig är det nästan aldrig problem med att minnet en skulle vara med på deras lista.
Ngn kan rätta mig om jag har fel.

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

Vad är det för minnen du har?
Jag är ej säker men bara för att mobotillverkaren inte listat minnet så tror jag inte det behöver vara ngt problem.
Tror ej de testar alla minnen på marknaden och kommer ngt nytt minne så.gr de ej tillbaka och testar det på alla mobos.
Så vad jag fått för mig är det nästan aldrig problem med att minnet en skulle vara med på deras lista.
Ngn kan rätta mig om jag har fel.

Corsair Vengeance Blue DDR3 PC17000/2133MHz CL11 LP 2x4GB : www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1355981

Det har du nog rätt i med tanke på att det fungerar överhuvudtaget eftersom jag får ut i alla fall från en sticka.
Mm det kan nog vara så, undra om det går att göra någon inställning i bios:et för att aktivera så att båda minnena aktiveras

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem

Lyckades fixa detdet! Problemet var någonting som jag hade haft i bakhuvudet men föste undan den tanken eftersom det stod 8 gb men bara 3.44 gb kan användas.. Det var nämligen min Scythe Kozuti som var orsaken till problemet genom att den (antar jag) inkräktade lite utrymme från minnesplatserna vilket fick mig att tvunget trycka in stickan som var närmast kylarn snett in med våld för att ens kunna placera den i springan, dock blev det lite snett, trots att jag lyckades klicka fast den så måste den ha varit för sned för att kunna fungera fullt ut. Tog ut moderkortet från chassit, skruvade loss Scythe Kozuti från moderkortet och satte dit stockkylaren vilket gjorde att minnena kunde sättas i normalt, kopplade in de väsentliga kablarna på moderkortet, startar upp datorn och simsalabim så syns både 8 gb i bios och i Windows, 6,77 gb kan användas och fpsen blev betydligt bättre.

Nu gäller det bara att få stockkylaren att rymmas, hållaren för hårddiskarna/skivläsaren är precis vägen för stockkylaren men om man moddar eller sågar bort en bit så kan det nog gå.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed