Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2005

Plocka bort sång från låt

Hej på er,

Har problem med att få tag i en viss låt i kareaokeversion. Har på egen hand försökt ta bort sången via gratis mjukvara och följt instruktioner på olika sätt via youtube etc. Får det inte att bli bra hur jag än gör och antar att det beror på låtens uppbyggnad med alla ljud mm. Låten ska användas på ett bröllop om 6 dagar så det börjar brinna i knutarna! Låten är "Nicke och Nilla - Diggar dig". Har låten i sig i mp3-format. Är det någon som kan ge mig något tips hur jag ska kunna lyckas bättre? Eller är det någon som kan vara behjälplig och göra ett försök med att få till ett okej resultat?

Stort tack på förhand! Alla tips är välkomna!

R

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

CPU:Intel i5 4670k RAM:16gb Corsair 1333mhz(tagna från tidigare burk) GPU:XFX R9 290 DD MB: Asus z87A SSD: Adata sp900 256gb HDD: WD red 3tb(lagring) Chassi: Fractal design define R2 XL PSU: Corsair RM650 CPU Kylning: Noctua NH-U12P SE2

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2005

Tack för länken. Har provat varianter på just det som beskrivs, men utan att det blir bra. Blir nästan inget ljud kvar när jag genomfört manövern.

Fler tips välkomnas varmt! Om den bara fanns att köpa som instrumental version någonstans!

R