Trådlösa In-ear till Iphone 5.

Permalänk
Avstängd

Trådlösa In-ear till Iphone 5.

Hej.
Söker efter ett par in-ear hörlurar till telefonen som är trådlösa då uttaget har gått sönder.
Priset har inte så stor betydelse då jag själv inte vet vad de brukar ligga på och är mer intresserad av hur pass bra de är.
Skulle vara riktigt tacksam om någon kunde hjälpa mig hitta ett par bra.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Tjenna!
Jag köpte Bluebuds X tidigare i somras. Helt ok ljud och vad jag vet så hörs jag bra i micken. Framförallt är det väldigt skönt med trådlösa lurar. Jag plockade upp mina på elgigantens rea och har sett dom där vid flera tillfällen, kan va värt att kika på!

Visa signatur

MS-7673 | i5-2500K @ 4.4Ghz | GTX 670 @ ~1.3GHz | Corsair 24GB VENGEANCE LP | Corsair AX 860W 80+ Platinum | Fractal Design R4

Permalänk
Avstängd
Skrivet av djwalle:

Tjenna!
Jag köpte Bluebuds X tidigare i somras. Helt ok ljud och vad jag vet så hörs jag bra i micken. Framförallt är det väldigt skönt med trådlösa lurar. Jag plockade upp mina på elgigantens rea och har sett dom där vid flera tillfällen, kan va värt att kika på!

Tack för svar! Såg bra ut! Jag är ute efter något som jag kan använda medans jag tränar och det såg ut som att de satt riktigt bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oppfinnarn:

Tack för svar! Såg bra ut! Jag är ute efter något som jag kan använda medans jag tränar och det såg ut som att de satt riktigt bra

Yes, jag använder dem oftatill träning och transportcyckling. Det blir ganska lätt ett litet "vindljud" av kablarna när man cyklar eller springer. Dock så tycker jag nästan alla lurar har liknande problem.

Visa signatur

MS-7673 | i5-2500K @ 4.4Ghz | GTX 670 @ ~1.3GHz | Corsair 24GB VENGEANCE LP | Corsair AX 860W 80+ Platinum | Fractal Design R4

Permalänk
Skrivet av Oppfinnarn:

Hej.
Söker efter ett par in-ear hörlurar till telefonen som är trådlösa då uttaget har gått sönder.
Priset har inte så stor betydelse då jag själv inte vet vad de brukar ligga på och är mer intresserad av hur pass bra de är.
Skulle vara riktigt tacksam om någon kunde hjälpa mig hitta ett par bra.

Tack på förhand

Jag köpte dessa själv http://www.sonymobile.com/global-en/products/accessories/ster...

fungerar fruktansvärt bra, känner inte att de är där knappt, men trots att de bara "hänger" där sitter de bra, har de bla när jag cyklar och springer utan problem aldrig ramlat av som jag var lite orolig för först, och ljudet är riktigt bra!

Visa signatur

//Totte