Tävla och vinn OCZ Arc 100 SSD

Permalänk
Skrivet av riktigninja:

trevligt med större ssd.. min är 128gb eller ngt.. måste formatera och installera om windows hela tiden eftersom windowskatalogen omotiverat växer med 10gb i månaden.

Windows 10 är ett underbart operativsystem som ständigt förser din SSD eller hårddisk med fler filer.

Permalänk

Har aldrig vunnit någon tävling o lär förmodligen inte göra det nu heller!
Määän ja eee inte bitter! 😊😊 lycka till boys and Girls! Vore nice att slippa sin 840 evo på 120gig!

Visa signatur

loydenboy

Permalänk
Medlem
Skrivet av xpanterx:

Hello Kitty och SSDClockers är ju självklart rätt svar

Är det verkligen enligt spelreglerna att avslöja rätt svar? Nu kommer ju antal bidrag med rätt svar öka avsevärt.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av riktigninja:

trevligt med större ssd.. min är 128gb eller ngt.. måste formatera och installera om windows hela tiden eftersom windowskatalogen omotiverat växer med 10gb i månaden.

http://www.homedev.com.au/Free/PatchCleaner

ta en titt i den vetja, Windows envisas med att glömma kvar filer i "installer" mappen i C:/Windows/, de håller koll på vad de uppdaterat typ, grejen är att de är mindre bra på att rensa ut, min windowsinstallationsmapp låg på 55gb efter att ha varit igång drygt ett år.

körde programmet och är nu nere på 23gb. en jävla skillnad helt enkelt.

programmet kollar efter de utdaterade installationsgrejerna som inte behövs längre, då nyare varianter finns.

det är säkert, och klart nice, upptäckte det för drygt en vecka sedan, googlade som fan utan att hitta något vettigt länge, gav inte upp, provkörde det där, och voila!

högerklicka och kolla storleken på windows mappen, och sen gå in, markera alla synliga filer, och kolla storleken på dem.
Installer mappen är dold, så du kan kolla storleken på den genom att visa dolda systemfiler med. men det där är typ, snabbare, och ger "samma" resultat.

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Medlem

Hur har denna tävlingen gått då?

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

"Visningsnyckeln var inte giltig." Say what?

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av PointMan:

"Visningsnyckeln var inte giltig." Say what?

Undrar jag med varför det står så?

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Tycker att det är rätt många tävlingar nu på sistone som det inte har annonserats någon vinnare på ?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av PointMan:

"Visningsnyckeln var inte giltig." Say what?

Whaaat!

Ne men SweC nu vill vi se vinnarna!!

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Tycker att det är rätt många tävlingar nu på sistone som det inte har annonserats någon vinnare på ?

Vilka fler tävlingar är det då?

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Vilka fler tävlingar är det då?

T.ex. tävlingen med MSI moderkortet, den tävlingen avslutades den 6 September, så bör väl vara på tiden nu snart?
980ti tävlingen hade visst en vinnare såg ja nu dock.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

T.ex. tävlingen med MSI moderkortet, den tävlingen avslutades den 6 September, så bör väl vara på tiden nu snart?
980ti tävlingen hade visst en vinnare såg ja nu dock.

Hoppsan, sedär.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Kom igen nu! tänk vad nervös man kan bli.

Permalänk
Medlem

Jag får upp felmeddelandet "Visningsnyckeln var inte giltig." där mitt bidrag borde visas

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Tävlingen pågår till och med den 20 september. Vinnare utses av en jury och kontaktas via forumets interna system för privata meddelanden (PM). Den är avslutad @FredrikMH:

Visa signatur

Dator| Intel 2600K@ 4,5 Ghz | ASUS P8P67 EVO B3 | Sapphire HD 7970 3GB | 4tb Raid | 8gb 1600mhz | Samsung Blackrose 24" | BenQ 24" LED XL2420T

Permalänk
Medlem
Skrivet av huxfluxx:

Tävlingen pågår till och med den 20 september. Vinnare utses av en jury och kontaktas via forumets interna system för privata meddelanden (PM). Den är avslutad @FredrikMH:

jo, men man tittade in någon gång emellanåt för att se vad som hände med grejerna, och igår var ens bidrag borta, och ett felmeddelande stod istället, idag är det tillbaka, eller åtminstone nu, så något har de fixat med lite

20 september vet vi om, vi är nog mest inne och hoppas på ett besked, eller "dessa har vunnit" så man åtminstone slipper hoppas själv.
därför uppståndelsen kring felmeddelandet

ps. går själv och hoppas, disken verkar nice, och den skulle behövas

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com