CM Storm Quick Fire Rapid-i TKL [LiMePi Mod] custom moddat mekaniskt gaming tangentbord som måste ses

Permalänk
Medlem

CM Storm Quick Fire Rapid-i TKL [LiMePi Mod] custom moddat mekaniskt gaming tangentbord som måste ses

Tjo SweC
Är tvungen att göra mig av med mitt CM Storm QF Rapid-i TKL, MX Blue switchar, som bara har använt i ett våldigt fåtal timmar. Så det är i absolut nyskick och allt fungerar precis som det ska. Har bakgrundsbelysning med en hel rad olika funktioner, men går att läsa mer om de här: http://gaming.coolermaster.com/en/products/keyboards/rapid-i/

Istället för att sitta och spela på det, som man brukar göra när man får ett nytt. Så gick jag direkt på själva moddandet istället Efter många timmars hårt arbete med slipning och grundfärger, så växte LiMePi fram. Och några tunna lager klarlack efteråt såklart, så att ytan kan tåla lite!

I alla fall så kommer den som ny i sin kartong med kvitto tillbehör. Skickar även med en hel del gula keycaps. Har även ringar man sätter på som dämpar ljudet från brytarna väldigt bra. Några sånna kan också fås med.

Säljs till högsterbjudande över några dagar. Tar mig även rätten att sälja till precis vem jag vill, så det inte blir några missförstånd. En bytesaffärer skulle inte vara helt omöjligt heller då jag är intresserad av väldigt mkt. Måste dock vara något inom elektronik.

Tangentbordet kan skickas med Posten eller hämtas upp på ställe. Kan ha möjlighet att ta mig in till Skövde också

Mvh ha en trevlig helg

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk

Bjuder 450 :- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tolvtusen:

Bjuder 450 :- + frakt

Noterat.

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 kr + frakt

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk

Bjuder 550 :- + frakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 575, jag betalar för frakt då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wellstar:

Bjuder 575, jag betalar för frakt då.

650:- och det är ditt

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem

Vid närmare eftertanke tror jag att jag avstår.

Permalänk
Medlem

Bjuder 650 + frakt om det fortfarande finns kvar.

Permalänk
Medlem

@vustav:
Det finns kvar och kan fortf vara till salu. Har dock börjat ta bort lite på den lime-gröna färgen för tänkte lackera om det till vitt eller en mörk grå istället. Men tangentbordet i sig, är orört och fortfarande som nytt! Om jag tar bort färgen från den övre chassi delen i plast så kan du lackera den i vilken färg du vill. Har då besparat dig väldigt mkt tid och arbete. Men är du intresserad så är de som sagt fortf till salu

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!