Ta fram tangentbord surface 2 pro

Permalänk
Medlem

Ta fram tangentbord surface 2 pro

Hej
Efter uppdatering till W10 så försvann ikonen längst nere till höger för tangentbordet
Som regel så kommer ju tangentbordet fram när man ska skriva något någonstans men icke i mitt mailprogram Thunderbird där har jag inte lyckats hitta något sätt att locka fram det
Tips?

Permalänk
Medlem

Tror det räcker med att högerklicka i aktivitetsfältet --> visa tangentbord eller något sådant. Gjorde det själv men det var ett tag sen.

Visa signatur

Chassi: Jonsbo U3 Moderkort: Asus z97 m-plus PSU: Fractal Design Newton R3 RAM: Kingston HyperX 4x4 1866mhz
CPU: Core i7 4790K GPU: Evga GTX 970 SC SSD: Crucial MX100 512GB + en H80i och lite fläktar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Limpaan.:

Tror det räcker med att högerklicka i aktivitetsfältet --> visa tangentbord eller något sådant. Gjorde det själv men det var ett tag sen.

Mja, så var det nog med W8.1 men inte numera............

Permalänk
Medlem

Högerklickar jag i aktivitetsfältet får jag fram en antal val. Bl.a. ett som heter: "visa knappen pektangentbord". Bockar jag i den syns tangentbordsikonen du efterfrågar.

Visa signatur

Chassi: Jonsbo U3 Moderkort: Asus z97 m-plus PSU: Fractal Design Newton R3 RAM: Kingston HyperX 4x4 1866mhz
CPU: Core i7 4790K GPU: Evga GTX 970 SC SSD: Crucial MX100 512GB + en H80i och lite fläktar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Limpaan.:

Högerklickar jag i aktivitetsfältet får jag fram en antal val. Bl.a. ett som heter: "visa knappen pektangentbord". Bockar jag i den syns tangentbordsikonen du efterfrågar.

Jag rodnar
Tack för hjälpen